מעבר לדיגיטל עקב הקורונה ע"י בניית חנות אינטרנטית

למרות שנראה שמשבר הקורונה מגיע לסיומו והעולם חוזר לשגרה, אין ספק כי הקורונה הביאה איתה שינויים אדירים לכלכלה העולמית ולעסקים רבים ברחבי

העולם.

הריחוק החברתי והסגרים הובילו הכריחו בעלי עסקים לחשוב באופן יצירתי על מנת לשמר את ההכנסות שלהם, כשאחת מהדרכים שהסתמנו כפופולריות

ביותר היא מעבר לעולם הוירטואלי על ידי בניית חנות אינטרנטית.

גם עכשיו, כשהעולם חוזר לקדמותו, התנופה האדירה שקיבלו החנויות האינטרנטיות לא דועכת, והופכת לסטנדרט עולמי עבור עסקים.

 

מה זה בכלל חנות אינטרנטית?

בדומה לאתרי אינטרנט עסקיים אחרים, מטרת העל של חנויות אינטרנטיות היא בראש ובראשונה הגדלת היקפי המכירות של העסק. כפי ששמן מרמז, חנויות אינטרנטיות למעשה מאפשרות ללקוחות לראות קטלוג מוצרים ולבצע רכישות של מוצרים ושירותים שונים דרך אתר החנות. אתרים של חנויות אינטרנטיות הם לרוב פשוטים וקלים לשימוש, ומתבססים לרוב על בניית אתרי וורדפרס – המהווה את אחת מפלטפורמות בניית האתרים הפשוטות והנפוצות ביותר כיום.

עלייתן של החנויות האינטרנטיות בתקופת הקורונה ברורה מאליה: בעוד שעסקים פיזיים נאלצו לסגור את דלתותיהם במהלך הסגרים, האינטרנט ועולם הדיגיטל נשאר חופשי לחלוטין, מה שעזר לעסקים רבים להחזיק את ראשם מעל המים.

 

מה הן היתרונות של חנות אינטרנטית?

אם נסתכל מעבר למשבר הקורונה, נראה כי בניית חנות אינטרנטית עבור העסק שלכם מביאה איתה לא מעט יתרונות:

חיסכון כספי:

בעוד שבעלי עסקים וחנויות פיזיות צריכים להחזיק ולשלם משכורות לאנשי מכירות, עובדי תחזוקה, עובדי קופה וכדומה, חנויות אינטרנטיות לא. כיוון שהרעיון המרכזי של חנות אינטרנטית היא ביצוע מכירות מרחוק, הלקוח עצמו הוא זה שבוחר את המוצר ומבצע את הרכישה ללא כל צורך בעזרת עובד כלשהו. כמו כן, מעבר לחנות אינטרנטית יחסוך מכם לא מעט הוצאות שוטפות הכרוכות בהחזקת חנות פיזית, כמו חשמל, מים וארנונה.

 

יעילות:

אף על פי שעבודתם של אנשי מכירות אכן עוזרת רבות לבעלי עסקים למכור את המוצרים והשירותים שהם רוצים שימכרו, בנייה נכונה ויעילה של חנות אינטרנטית למעשה תחליף את תפקיד אנשי המכירות על ידי "הכוונה" של תשומת הלב של הלקוח למוצרים שאותם תרצו להדגיש במיוחד.

 

חדשנות:

אי אפשר לעצור את הקידמה, ובין אם נרצה או לא, המגמה הכללית שאליה צועד העולם היא מגמה של מעבר לדיגיטל. עוד מלפני הקורונה, היקף המכירות באמזון היווה מעל לכ- 50% מכלל מכירות הקמעונאות בארה"ב. אם עסק כיום מעוניין לשרוד בעולם החדש, הוא פשוט מוכרח להיות עם נוכחות אינטרנטית.

 

איך בונים חנות אינטרנטית?

בנייה של חנות אינטרנטית דומה מאוד לבנייה של אתרי אינטרנט עסקיים אחרים, ומתחיל באיפיון כללי של העסק, של קהל היעד ומחקר על עסקים דומים. לאחר מכן, מתבצע הליך התכנון והעיצוב של האתר עצמו על ידי בעלי העסק והחברה או הפרילנסר שבונה את החנות האינטרנטית, תוך שימת דגש על קידום אתר החנות במנועי החיפוש השונים.

 

אתר מכירות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו