אטרקציות בדובאי – איפה כדאי להתעכב

השכנים שלכם חזרו מחופשה בדובאי וסיפרו לכם הכול אודות הטיול המהנה שלהם?
כל מה שעובר לכם בראש זה יאללה דובאי, מה כבר יש לעשות שם?
הם המשיכו לדבר ואתם איבדתם אותם כששמעתם על הסקי שהם עשו, זה השלב שבו איבדתם את האמון.
אפשר להבין, מי היה מאמין שסקי היא אחת האטרקציות שמדינה מדברית יכולה להציע לתיירים שלה?
אנחנו מבינים אתכם, אבל חכו ותראו, כי לדובאי יש הרבה מה להציע.

 

סקי

אז למקרה שאתם חושבים שמדובר בבדיחה, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שמדובר באתר סקי אמתי בהחלט.
בדובאי יש את אחד הקניונים הגדולים בעולם (שהוא בפני עצמו אטרקציה מעניינת ביותר עבור חובבי הקניות, או חובבי המזגן) ובתוכו שוכן אתר סקי עצום בגודלו.
האתר הזה שונה מכל אתר סקי אחר שיצא לכם להכיר, מכיוון שהוא נמצא בתוך מבנה ולא תחת כיפת השמים.
החוויה שהאתר מאפשר היא ייחודית ומהנה.
הסיבה האשונה לייחודיות של המקום היא העובדה שקר שם – דובאי היא ארץ מדברית, חמה מאוד. כשתתהלכו ברחובותיה, אתם כנראה תדמיינו את עצמכם, ולו לרגע, נכנסים למקרר ענק שיכיל אתכם רק לרגע, כדי שתוכלו לצנן את גופכם.
אתר הסקי הזה מאפשר את זה בדיוק, קר שם מאוד, מדובר בשינוי אווירה שכל אחד היה רוצה לחוות.
בנוסף לקור, תשמחו לדעת שהמקום כולל 5 מסלולי סקי, כאשר כל מסלול תואם לרמה אחרת. כך שלא משנה אם אתם גולשים מתחילים או מקצועיים, כל אחד יוכל למצוא את המסלול המתאים לו.

 

בורג' ח'ליפה

כשמדמיינים את דובאי, רובנו רואים נגד העיניים, בניין מרשים. למקרה שלא ידעתם את שמו, זהו הבורג' ח'ליפה.
אי אפשר להיות בדובאי ולא להגיע אליו, למגדל הגבוה בעולם. יש בו "רק" 163 קומות והמעוניינים להיכנס אליו, יכולים להגיע אל הקומה ה-148, שם נמצא המצפה שצופה על כל האזור.
בסמוך לבניין ישנן אטרקציות נוספות, חובבי המוזיקה מבינכם ישמחו לשמוע שיש מזרקות מיוחדות שמזריקות מים לפי קצב של מוזיקה שנשמעת ברקע. ניתן לצפות במופע המזרקות דרך הקומה ה-148 של הבניין, אבל, למקרה שיש לכם פחד גבהים, כדאי שתשקלו את העלייה עד לשם, מדובר בגובה של מעל 500 מטרים. לכן, דעו שאת הצפייה במזרקות אפשר גם לקיים על פני הקרקע.

 

המסגרת

מדובר במסגרת גדולה שגובהה כ-150 מטר ויש לה חיפוי של זהב. זה אמנם יכול להישמע משעמם לצפות במסגרת, אך דעו שיש בתוכה מוזיאון שלם שמאפשר לצופים בו לראות איך דובאי התפתחה עם השנים ונהייתה מכפר קטן למעצמה בעלת גורדי שחקים.
אם תרצו, ישנה אפשרות לעלות במעלית שנמצאת בתוך המסגרת ולראות מחלקה העליון את הנוף המדהים שנשקף ממנה. חשוב שתדעו שאין להכניס לשם מזון (יש בית קפה בפנים). בנוסף, עגלות של תינוק וכיסאות גלגלים אינם מורשים להיכנס. אם אתם מצוידים באחד מהם, כדאי לבדוק כיצד ניתן להסתדר בלעדיו.

 

מגדל

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »