איזה הדברה מתבצעת עבור פשפשים?

רבים יודעים כי הדברת פשפשים הינה הדברה מורכבת יחסית, הכוללת שילוב של מספר טכניקות הדברה. אולם לא אחת, אותן שיטות הדברה והחשיבות שלהן אינן ברורות כל צרכן. אנו כאן כדי להסביר לכן איזה הדברות מתבצעות עבור פשפשים וכיצד מבוצעת כל הדברה. המשיכו לקרוא וגלו מה הן שיטות ההדברה השונות וכיצד הן תורמות להדברת הפשפשים.

 

הכר את הפשפש

לפני שנצלול אל תוך השיטות להדברת פשפשים, חשוב להכיר תחילה את הפשפש עצמו. פשפש הינו חרק טפיל, הניזון מדמם של בעלי חיים אחרים. הפשפש זעיר במיוחד. גודלו מגיע, בשיא בגרותו, ל-4 עד 6 מ"מ בלבד. צבעו של הפשפש חום צהבהב. לפשפש אין כנפיים אך ביכולתו להתרוצץ בזריזות ממקום למקום.

שעות הפעילות של הפשפש הן שעות הלילה, בהן בני האדם ישנים. בשעות אלו הפשפשים המצויים בבית, הידועים בשם פשפש המיטה, מטפסים על בני האדם הישנים, נושכים אותם ומוצצים את דמם. לרוב, פשפש המיטה יותיר מקבץ של עקיצות על האדם הננשך, בפלג גופו העליון. בשעות היום, פשפש המיטה נוטה להיות במנוחה במקום מסתור.

 

איך נדע שיש פשפשים בבית

קשה לדעת אם יש לכם פשפשים בבית או לא. הדרך הפשוטה ביותר לעמוד על כך, היא באמצעות איתור עקיצות פשפשים על גופכם. ככל שתאתרו עקיצות שכאלו, הנראות כעיגולים אדמומיים עם נקודה כהה במרכזם וכאמור מופיעים במקבצים, תדעו כי אתם סובלים מפשפש המיטה.

 

ביצוע הדברה לפשפש המיטה

לאחר איתור הפשפש, תרצו כמובן להדביר אותו. לשם כך, עליכם לקרוא למדביר מיומן ומקצועי אשר יאתר את הפשפשים בבית במקומות המסתור שלהם ויכין את החדרים לקראת הדברה. לאחר מכן, יפתח המדביר בשלבי ההדברה עצמם – הריסוס, השאיבה והקיטור.

 

שלב הריסוס

מטרת הריסוס היא להדביר את רובם של הפשפשים. הריסוס המבוצע הינו ריסוס כימי, במסגרתו המדביר מרסס את השטח המודבר בפחמן דו חמצני ובתרכובות כימיקליות נוספות. עם זאת, הריסוס אינו מצליח להשמיד את הפשפשים בכל המרחב וגם לא פוגע בצורה אפקטיבית דיה בביצי הפשפש.

 

שלב השאיבה

כדי להשלים את שלב הריסוס, מתלווה אליו שלב השאיבה. במסגרתו, שואב המדביר את האזורים אליהם הריסוס לא מגיע. בכך, מודברים אחרוני הפשפשים.

 

שלב הקיטור

לבסוף, כדי להשמיד גם את ביצי הפשפשים, יש להטיח בהן קיטור. המדביר יטיח קיטור בעזרת מכשיר ייחודי, בעוצמה הרצויה ובחום המבוקש. כך, ביצי הפשפשים יודברו אף הם והמדביר יוכל להעניק אחריות ממושכת יחסית על עבודתו.

 

לסיום

אלו היו, אם כן, עיקרי הדברים באשר להדברת הפשפשים. ככל שאתם מעוניינים במידע נוסף, בסרטונים בנושא וביצירת קשר עם מדביר פשפשים מומחה, אנו ממליצים לכם לבקר באתר של חברת אבי הדברות בכתובת https://www.avi-hadbarot.com שם תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש בנושא. קראו, צפו בסרטונים, הזמינו מדביר, ותהנו משטח סטרילי מפשפשים.

הדברה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »