איך בוחרים חברת אשראי בצורה מושכלת?

אשראי מהווה פתרון מימון פופולרי המסייע לבעלי עסקים, לפרטיים, לחברות ולתאגידים. יש לדעת כי רוב תנאי האשראי תלויים בהחלטת החברה המספקת את המימון. לצורך קבלת תנאים משתלמים, יש להשקיע בבחירת חברת אשראי מותאמת אישית לצרכי הלקוח.

בחירת חברת אשראי בצורה נכונה עשויה לאפשר חיסכון ואף להבטיח הטבות, עם זאת, כדי לבצע השוואה מושכלת בין חברות האשראי השונות, יש להכיר את הפרמטרים השונים הקשורים בבחירת חברת אשראי. איך לבחור חברת אשראי? בפוסט הבא כל הפרמטרים הרלוונטיים לבחרת חברת אשראי.

 

לפני הכל: הגדירו את הרגלי הצריכה שלכם וקבעו מטרות פיננסיות ברורות

כדי לבחור חברת אשראי, עליכם להבין מהם הרגלי ההוצאות שלכם כצרכנים עסקיים/פרטיים וכן האם אתם מעוניינים להשתמש בכרטיס כאמצעי תשלום נוח בלבד או שתרצו ליהנות מהטבות נלוות שונות באמצעות השימוש בכרטיס.

באמצעות היכרות עם דפוסי ההוצאות שלכם תוכלו לזהות מהם הענפים לגביהם אתם מוציאים את הסכומים הגבוהים ביותר ובהתאם לכך חפשו חברת אשראי המציעה תגמולים משתלמים על הוצאות בתחום זה. דוגמה לשימוש יעיל מהווה כרטיס מאסטרקארד העולמי המציע רכישה נוחה במיליוני עסקים ברחבי העולם עבור משתמשים הטסים מסביב לגלובוס.

איך בוחרים חברת אשראי בצורה מושכלת?

השוואה בין חברות אשראי

כדי לבצע השוואה בין חברות אשראי שונות, ידע שטחי אינו מספיק. יש לבדוק לעומק את הצעות כל חברת אשראי על מנת לשפוט איזו מהן היא הרלוונטית עבורכם. יש לדעת כי הפרמטר המרכזי בבחינת חברת אשראי הינו גובה העמלות וסוג העמלות אותן היא גובה בהתאם לשירות אותו היא מציעה.

עמלה הינה המחיר אותו תצטרכו לשלם בעד השימוש בכרטיס האשראי. למעשה, העמלה מתארת את תנאי ההלוואה שכן בתשלום באשראי, הלקוח נוטל הלוואה אותה ישיב לחברת האשראי במועד הקבוע בחוזה ההתקשרות ביניהם. ניתן לפנות לחברות האשראי השונות במטרה להשיג מידע על גובה העמלות אותן הן גובות בגין שימוש באשראי.

 

אשראי בהתאמה אישית

התאמת האשראי לצרכי המשתמש מתבטאת במספר אופנים: גובה המסגרת אותה מעניקה חברת האשראי ללקוח, השתייכות למועדון לקוחות וקבלת הטבות שונות. לכל אחד מהלקוחות הרגלי צריכה שונים מה שנדרש להתבטא בסוג האשראי וההטבות הנלוות אותו יבחר המשתמש.

חשוב לדעת, כי כיום המידע הרלוונטי בנוגע לתנאי האשראי נגיש ביותר באתרי האינטרנט של חברות האשראי. כך ניתן בקלות להיחשף לכל הנתונים ולבצע השוואת חברות אשראי בקלות ובמהירות.

איך בוחרים חברת אשראי בצורה מושכלת?

בחירת חברת אשראי לפי רמת השירות

בנוסף לבירור תנאי האשראי אותן מספקת חברת האשראי ללקוח, חשוב מאוד לבדוק את טיב ורמת השירות של החברה כלפי לקוחותיה. שימו לב כי רמת שירות יש לבדוק על פי חוות דעת באינטרנט וכן על פי המלצות של בני משפחה וחברים.

 

לסיכום

בחירת חברת אשראי צריכה להתבצע על פי יעדים פיננסים, הרגלי צריכה והעדפות המשתמש. יש להשוות בין עמלות החברות השונות וכן את ההטבות אותם מציעה כל חברה ובהתאם לכך לבצע בחירה מושכלת של חברת האשראי המתאימה ביותר עבורכם.

איך בוחרים חברת אשראי בצורה מושכלת?

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו