איך בוחרים קערת אוכל לכלב?

בגידול של כלב, אחת הבחירות הכי חשובות היא בחירה של קערת אוכל מתאימה עבור הכלב. לאוכל ישנה השפעה מכרעת על המצב הבריאותי של הכלב, ודווקא קערת האוכל יכולה להשפיע על האכילה של הכלב. סוג האוכל עצמו הוא גם חשוב, אבל לעיתים צורת האכילה של הכלב יכולה להזיק לו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מה שחשוב לדעת בבחירת קערת אוכל לכלב.

 

אוכל לכלבים

כמו כל בעל חיים, גם כלבים צריכים לאכול טוב כדי להישאר בריאים. אם אתם בעלים של כלב, סביר להניח שאתם יודעים מהו האוכל שמתאים לו, ובמקרה הצורך אתם גם יכולים להחליף את המזון שלו. הבעיה מתחילה בדברים שלא קשורים אליכם כמו צורת האכילה של הכלב. לפעמים אנחנו עלולים לחשוב שאין לנו שליטה על זה, אולם התפיסה הזו שגויה. הכנסו לאתר הכלבלב שלי למידע נוסף

קערת אוכל לכלבים

קערת אוכל לכלב

בחנויות לציוד חיות אנחנו יכולים לראות קערות האכלה לכלבים. הקערות הללו נראות די סתמיות, ולעיתים הן עלולות להזיק לכלב. כמות האוכל שכלבים אוכלים לא תמיד נקבעת לפי מה שהם צריכים. אם תשימו לכלב מנה גדולה יותר ממה שהוא צריך הוא כנראה יאכל את כולה, או לפחות יעבור את הכמות שהוא צריך.

המשמעות המעשית של זה היא שאתם צריכים לבחור קערת האכלה שמתאימה לגודל של מנת אוכל מדויקת עבור הכלב שלכם. את הקערה הזו תוכלו למלא לפני כל ארוחה שלו, וכך לוודא שהוא לא אוכל יותר מידי. עם זאת, לפעמים גם כאשר אתם שמים לכלב שלכם מספיק אוכל הוא אוכל אותו בצורה מהירה. לאכילה מהירה יש השלכות לא טובות על בריאותו, אולם אפשר לפתור אותה.

 

סלואו פידר

אחת האפשרויות הכי מעניינות בהקשר הזה היא להשתמש בסלואו פידר. הסלואו פידר היא קערת אוכל מיוחדת שגורמת לכלב שלכם לאכול לאט יותר. הקערה הזו נראית כמו מבוך, והיא לא נותנת לכלב להוציא כמות גדולה של אוכל בבת אחת. באופן אוטומטי הכלב לועס לאט יותר וכך הוא מעכל את המזון היטב, ולא אוכל כמות גדולה יותר ממה שהוא באמת צריך.

קערת אוכל לכלבים

ניקיון

לא משנה מה הקערה שאותה בחרתם לכלב שלכם, זכרו שהכלב הוא חיה אסתטית וניקיון הוא דבר שחשוב לו. מידי פעם תדאגו לנקות את הקערה כדי לאפשר לכלב שלכם לאכול ממנה בצורה נעימה. קערה לא נקייה עלולה לגרום לכלב שלכם רתיעה מהאוכל.

 

לסיכום

בבחירה של קערת אוכל לכלב אנחנו צריכים לבחור קערה שמינון האוכל בה יהיה מדויק. לכלבים יש נטייה לאכול את הכמות ששמנו להם, בלי קשר לצורך שלהם. אכילת יתר מזיקה לכלבים בדיוק כמו לכל בעל חיים אחר, ואתם אלו שאחראים למנוע את המצב הזה מהכלב שלכם. כיום קיימות קערות מיוחדות שנועדו להכריח את הכלב לאכול בצורה איטית ומדויקת, ואף גורמות לו להוציא אנרגיה.

קערת אוכל לכלבים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו