איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חור בכיס, ובזבוז של לא מעט זמן ואנרגיה. לכן חשוב לבדוק כמה דברים לפני שנרשמים למכללה זו או אחרת – מיד נפרט.

 

מכללה טובה תכסה תחומים מרובים

כיום, כל מקום עם קורס אינטרנטי יכול לקרוא לעצמו ׳׳מכללה׳׳, אז איך מזהים אם אכן כך? סימן היכר למכללה טובה יהיה כיסוי של תחומים מרובים ומתן קורסים בתחומים רחבים. במיוחד במקרים של מכללות המיועדות לכניסה למקצועות ההייטק כמו למשל https://svcollege.co.il/, חשוב לבדוק שהמכללה בוחרת לכסות תחומים רבים, ומציעה פרספקטיבה רחבה על שלל המשרות בתחום.

מכללה טובה תכסה תחומים מרובים

 

חפשו מקום אמין ויציב

בניגוד לפטריות אחרי הגשם, מכללות שצצות בהמוניהן ככה פתאום עלולות להיות הכי בעייתיות. מכללה לא מנוסה עלולה לעשות טעויות בדברים קריטיים כמו מבנה הקורסים שלה או הטמעת הפידבק מהבוגרים שלה ומהבעיות שהם נתקלו בכניסה לתחום. חפשו לעצמכם מקום יציב ואמין עם ניסיון ואג'נדה.

 

עזרה במציאת עבודה או התמחות

מכללה טובה תשמור על האינטרסים שלכם, והרי מה שבאמת באתם לעשות זה לשדרג את הקריירה ולהתקדם תעסוקתית. לפני ההרשמה בדקו איזה סוג עזרה המכללה שלכם מציע במציאת תעסוקה, השגת ניסיון ראשוני או התמחויות, ואם הקורסים עצמם כוללים פרויקטים מעשיים בשיתוף חברות אמיתיות בשוק.

 

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

גם בעולם שבו יש כל כך הרבה קורסים אינטרנטיים, יש ערך בלמידה פנים מול פנים, ותרגול עם בני אדם ׳׳אמיתיים׳׳ בסביבה פיזית. אל תבינו אותנו לא נכון – קורסים אונליין זה מעולה, אבל מכללות טובות ידאגו לתת גם אופציות פנים מול פנים, ויחזיקו גם לוקיישנים פיזיים שניתן להגיע אליהם.

 

במיוחד בקורס הסבה – מורה טוב זה מורה לחיים

מכללות טובות יבחרו עבורכם את המורים החריפים ביותר, שהם לא רק אנשי מקצוע מעולים, אלא גם אנשי הוראה בלב. חפשו ביקורות ואת התעודות המקצועיות של צוות המורים שלכם, ותשאלו קצת באינטרנט לפני שאתם נרשמים. המורה הוא הגורם המרכזי ביותר בהצלחה שלכם, אז אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר.

 

בדקו מה הבוגרים אומרים

מעבר לשם הטוב של המורה והמכללה – הבוגרים הם הגורם המרכזי שעליכם לבדוק. לא רק את ההנאה שלהם מהקורס, אלא גם את ההצלחה שלהם בעולם האמיתי, והאם הם היו ממליצים לחבר על המכללה בה למדו. לכל מכללה טובה יש קבוצות בוגרים אינטרנטיות שתוכלו להצטרף אליהן ולשמוע ישירות מהבוגרים מה הם חושבים באמת על המכללה.

 

לסיכום

ישנם המון קורסים באינטרנט, ומקומות שרק מציגים את עצמם בתור ׳׳מכללות מקצועיות׳׳, אז חשוב לדעת להבדיל בין המוץ והתבן. מכללה טובה תזניק אתכם קדימה מקצועית, ומורים מעולים יגרמו גם לקורס הטכני המסובך ביותר להרגיש נגיש, קליל, ומובן. עם הטיפים שהצגנו, אנחנו בטוחים שתצליחו למצוא את המקום הנכון עבורכם, ולבחור את המכללה המתאימה לכם בדרך לקריירה החדשה.

בדקו מה הבוגרים אומרים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו