איך לברר האם אני זכאי לקבל הלוואת עסקים?

עסקים רבים זקוקים לסיוע כלכלי בכדי לעבור את התקופות הקשות, בשביל זה בדיוק קיימות הלוואות במיוחד עבור עסקים. אך לא כל אחד ולא כל עסק יוכל להיות זכאי לקבלת הלוואת עסקים, מדובר בהלוואות מאוד מסוימות וייעודיות. אז אם אתם חושבים שאולי אתם זקוקים או תזדקקו להלוואה עבור העסק שלכם, חשוב להתחיל מלהבין במה בדיוק מדובר והאם תוכלו גם אתם להיות זכאים לקבלת ההלוואה הזאת.

 

צורך במימון

הרבה עסקים קטנים ובינוניים חווים קשיים בהשגת אשראי למימון הפעילות השוטפת של העסק שלהם וצמיחתו. בגלל בעיה זאת, קיימים אנשים רבים הפועלים בשבי לשנות זאת, לייעל את התהליך ולעזור במתן הלוואות לעסקים בכל מיני גדלים ובכל מיני מצבים. המדינה מודעת לחשיבות הדבר, ולכן יש פעילות רבה לקדם את הנושא ולשנות את איך שהדברים מתנהלים לטובה.

 

מה צריך כדי לקבל הלוואה

בכדי לקבל הלוואת עסקים צריך לעמוד בכמה דברים בסיסיים, העסק שלכם צריך להיות רשום בישראל כעסק מורשה, כחברה, כשותפות או כעמותה. העסק שלכם צריך להיות בעל מחזור מכירות שלא עובר מאה מיליון שקלים בשנה, חשבון העסק או החשבון האישי של בעלי המניות אינו במצב מוגבל או מעוקל, והעסק אינו במצב של הליך כינוס נכסים, הקפאת תהליכים, פירוק או עם חוב והתנהלות מול הליכי הוצאה לפועל.

 

זכאות לקבלת ההלוואה לפתיחת עסק

  • ניסיון – על היזם להיות עם ניסיון בתחום בו הוא רוצה לעסוק.
  • התנהלות פיננסית תקינה – היזם צריך להראות שבעבר לא הייתה לו התנהלות פיננסית בנקאית שאינה תקינה. הכוונה היא שלא היו לו שיקים שחזרו, הוראות קבע שלא עברו ושאין תיקים בהוצאה לפועל או תביעות משפטיות כנגדו.
  • לקוחות – היזם צריך להציג שישנם לקוחות שמעוניינים לעבוד איתו.
  • תחזית רווחית – היזם נשרד להראות תחזית רווחיות של העסק החדש, התחזית צריכה להציג רווח מינימלי המאפשר ליזם גם לחיות וגם לכסות את ההוצאות החודשיות שלו, ומצד שני לשלם את החזרי ההלוואה החודשיים בלי בעיה.
  • הון עצמי – יש דרישה מהיזם להביא מעצמו הון עצמי של בין עשרה לעשרים אחוזים מתכנית ההשקעה.

 

הגשת בקשה

תוכלו להגיש בקשה להלוואת עסקים באופן עצמאי לחלוטין, אך יש גם אפשרות של עזרה בבעלי ניסיון שיוכלו להנחות אתכם בבניית התיק שאתם הולכים להציג. יש הרבה תקנים לעמוד בהם, והכל צריך לעמוד בתנאים האלו בצורה המיטבית ביותר בכדי שיוכלו לסמוך עליכם ולאפשר לכם את הלוואה הזאת.

 

תיעזרו ביועץ מומחה

בסופו של דבר, גם אם נדמה לכם שאתם יודעים מה אתם עושים, שאתם בונים תוכנית טובה ואין סיכוי שלא יתנו לכם הלוואה, אין לדעת. לכן, מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשים מומחים בתחום שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך ולוודא ביחד אתכם שלא פספסתם אף פרט ואתם בדרך הנכונה לקבלת זכאות להלוואת עסקים שתעזור לכם ולעסק שלכם. שימו לב ש אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הלוואה לעסקים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו