איך לגרום לקליקים בגוגל לייצר לכם הכנסה משמעותית

גוגל הוא כיום השער של כל גולש אל אוטוסטרדת המידע המצויה ברשת האינטרנט.

בשל כך, גוגל הוא הלכה למעשה הפילטר הקובע לאיזה תוכן ייחשף הגולש ולאיזה לא.

בשל היותו כלי דומיננטי כל כך, יצרה גוגל פלטפורמה בתשלום, המאפשרת לבעל העסק ליהנות ממיקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש.

ניתן לעשות שימוש בכלי זה לטובת הגדלת ההכנסה של העסק.

 

קידום האתר באופן ממומן

הפלטפורמה של קידום ממומן בגוגל, מאפשרת לבעל העסק לרכוש שטח פרסומי יקר ערך בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל. כאשר אדם גולש באינטרנט ומזין מילת חיפוש מסוימת, מנוע החיפוש של גוגל עשוי להציג בפניו טווח שבין מספר תוצאות בודדות ועד לאלפי תוצאות. עם זאת, התוצאות אליהן סביר שיתייחס הגולש, הן אלו שיופיעו בחלקו העליון של העמוד הראשון לתוצאות החיפוש.

על ידי תשלום לגוגל, ניתן ליצור תוצאת חיפוש המובילה אל אתר בית העסק ולמקם אותה בראש העמוד הראשון של תוצאות החיפוש, במקום הבולט ביותר לעיניו של הגולש. כלי זה הוא בעל פוטנציאל למשיכה תדירה של גולשים אל האתר. חשיפה מסוג זה, עשויה להגדיל את קהל הלקוחות של העסק ולהגדיל את הכנסותיו.

 

ניסוח נכון של המודעה הממומנת

השלב הראשון ביצירת קמפיין פרסום בפלטפורמת הקידום הממומן של גוגל, הוא ניסוח המודעה. שלב זה הוא קריטי מאחר שכל הקלקה מצד הגולש על המודעה, תחייב את בעל האתר בתשלום לגוגל. על כן, מוטב כי המודעה תפתה אך ורק את קהל היעד הרלוונטי להקליק עליה.

 

שימוש במילות מפתח מתאימות

השלב השני ביצירת קמפיין בגוגל הוא בחירת מילות מפתח אשר אליהן תצומצם הופעת המודעה המקודמת באופן ממומן. טווח מילות המפתח לבחירה הוא בין 7 ל- 10, אולם חשוב לזכור כי פיזור על פני מילים שאין זיקה ביניהן, עשויה להוביל לחשיפה לא ממוקדת של המודעה ולגרום להקלקות מיותרות שיחייבו את בעל העסק בתשלומים שניתן היה לחסוך.

 

עלות הפרסום באמצעות קידום ממומן

גוגל מאפשרת לבעל העסק המעוניין לבצע קידום ממומן לשלוט על מפת ההוצאות עבור הקמפיין הפרסומי וזאת על ידי הגבלת טווח החשיפה לגולשים. ככל שטווח החשיפה גדול יותר, עלות הקמפיין עבור כל חודש תהיה גבוהה יותר ולהיפך. בהקשר זה ראוי לציין, כי גוגל מאפשרת למודעה הממומנת להופיע גם בפלטפורמות הנוספות שלה כגון יוטיוב וגוגל מפות.

 

חשיפה ברשת שווה כסף

כוחו של מנוע החיפוש של גוגל הופך אותו לפלטפורמה פרסומית שעשויה לסייע לכל עסק, גדול כקטן, להיחשף לקהל גולשים רחב ולהגדיל את הכנסותיו באופן ניכר. די בביצוע חיפוש אקראי, על מנת להבחין עד כמה נפוץ כיום השימוש בקידום הממומן של גוגל, הן בקרב התאגידים הבולטים במשק והן בקרב עסקים קטנים המצויים בראשית פעילותם העסקית.

אתר אינטרנט

 

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו