איך להזמין קרוואן לטיול אונליין

קרוואן לטיול בארץ יכול להיות חסכוני מאוד בייחוד כשמדובר על משפחות. הקרוואן לא חייב לנסוע ממקום למקום, אפשר פשוט להגיע לאחד מהקרוואנים המציעים נופש לאורך החוף וליהנות מחופשה מרגיעה. המאמר יסביר איך להזמין קרוואן לטיול אונליין.

 

הזמנת קרוואן אונליין

השכרת קרוואן הוא דרך מקורית לבילוי משפחתי זול ואיכותי בין אם מדובר על טיול בין אתרים בצפון או בדרום הארץ ובין אם על מקום לינה בטבע לצורך נופש. כל מה שצריך הוא לגלול במנוע החיפוש של גוגל חופשה או טיול בקרוואן ולמצוא אתר עם תמונות המשקפות את הקרוואנים המוצעים, מה הם כוללים, זמינות ומחיר. לאחר השוואה בין האתרים השונים ניתן להשאיר פרטים ליצירת קשר כדי שיחזרו אליכם בהצעה, לכתוב מייל או פשוט להתקשר.

 

איך יודעים שהקרוואן מומלץ?

באתרים המשכירים קרוואנים ישנן לא מעט המלצות וחוות דעת על השהות של מטיילים אחרים, על המקום, הניקיון, היחס, המחיר והשירות. חשוב מאוד לקרוא את ההמלצות ולבדוק מה מטיילים אחרים כתבו כדי לקבל החלטה. גם אם מדובר בקרוואן זול לא בטוח שהאיכות שלו מתאימה לכם. ניתן גם לבדוק ברשתות החברתיות או עם מכרים וחברים שהזמינו קרוואן לחופשה המלצות כדי שהחופשה שלכם תהיה מושלמת.

 

מה עדיף – לנסוע ממקום למקום או לנפוש?

אחת ההחלטות לבחירת הקרוואן האופטימלי היא בהתאם לצרכים שלכם. האם אתם מחפשים קרוואן שימש אתכם גם כרכב וכאשר תגיעו לחניון הקרוואנים תצטרכו להתחבר לשירותי חשמל ומים, או האם הקרוואן משמש כצימר ומקובע על חוף יפה בכינרת. בנוסף, חשוב לבחור בקרוואן ממוזג עם מיטות נוחות, מטבחון ופסיליטיז אחרים.

היתרון בקרוואן שאינו משמש גם לנסיעה הוא החיסכון בדלק ובצורך להתחבר למקורות אנרגיה מאחר והוא מחובר כבר במקום בו בוחרים לנפוש. ניתן לערוך באזור טיולים רגליים, לבלות בים, לעסוק בספורט ימי, לעשות ביחד על האש, לשחק במשחקי קופסא ולבלות בחופשת בטן גב.

 

מה התנאים שקרוואן חייב להציע?

בין אם תשכירו קרוואן ל-2 לילות ובין אם לשבוע צריך שיהיו לו תנאים בסיסיים. הכוונה לאבזור המתאים לכל המשפחה החל ממזגן, מטבחון ומיטות נוחות וכלה במקלחת חמה וטלוויזיה. אם יש בו גם מקרר ועמדת גז לבישול, כלי בישול ואוכל, פינת מנגל והצללה כבר מקבלים תמורה לכסף שלכם. מומלץ לבחור קרוואן בגודל המותאם למספר הנפשות במשפחה ועל פי התקציב מאחר וישנם קרוואנים יוקרתיים המתאימים לזוגות וקרוואנים המתאים למשפחה עם 7 נפשות.

 

קרוואנים למשפחה המורחבת

אחד היתרונות היעילים לחופשה עם כל הדודים, הדודות וילדיהם, סבא וסבתא וכד' היא להשכיר מספר קרוואנים סמוכים על רצועת החוף ולבלות ביחד. שם הילדים יוכלו להרעיש מבלי שיעירו להם, לבלות בטבע ביחד עם קרובי המשפחה שלא ראו הרבה זמן וליהנות מזמן איכות משותף.

להזמין טריילר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו