איך להפוך את האינסטגרם למיקוד העסק שלכם

בעלי עסקים רבים מבינים כי אם הם רוצים להגדיל את החשיפה שלהם ואת קהל הלקוחות שלהם, הם חייבים לייצר מוקד עסקי יציב ברשת החברתית אינסטגרם. כיום, רשת האינסטגרם מציעה שילוב מושלם של משתמשים בטווח גילאים רחב מאוד יחסית לרשתות החברתיות האחרות, בהן חתך הגילאים יותר חד. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשתמש באינסטגרם עבור העסק שלכם בואו ללמוד כיצד.

 

חשבון אינסטגרם עסקי

קודם כל נתחיל מהשלב הבסיסי ביותר. מי שרוצה לפתוח חשבון באינסטגרם עבור העסק שלו, צריך לפתוח חשבון עסקי. במידה ויש לכם כבר חשבון רגיל, ואתם לא רוצים לאבד את העוקבים שנמצאים בדף, תוכלו להמיר חשבון רגיל לחשבון עסקי בקלות. כאשר החשבון מוגדר כעסקי, הוא פתוח לפיצ׳רים נוספים באינסטגרם שיעזרו לכם לקדם את הדף שלכם ולהגדיל את החשיפה.

 

תכנון אסטרטגיית שיווק

כמו כל שיווק דיגיטלי, גם שיווק באינסטגרם דורש אסטרטגיית שיווק נכונה ויעילה. הגדירו מראש מי קהל היעד אליו אתם מכוונים, מה המטרות והיעדים שלכם, מה אתם מקווים להשיג בעזרת האינסטגרם ואיך כל זה קורה בטווח זמנים שתקבעו. חשוב לתכנן את האסטרטגיה על מנת להיות מציאותיים ולא להתאכזב כשלא תראו את מספר העוקבים מזנק אחרי יום.

 

קניית לייקים

קניית לייקים באינסטגרם, היא דרך נהדרת להעלות את החשיפה לדף העסקי שלכם וכך להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים. למה זה עובד? כמו כל רשת חברתית, גם באינסטגרם, חשיפה מביאה לעוד חשיפה. מה זה אומר? כל שיהיו לפוסטים שתעלו יותר לייקים, תגובות, שיתופים בסטורי ושמירות של הפוסט – כך הוא יקבל עוד חשיפה ויגיע לעוד משתמשים.

אבל איך מתחילים להניע את המעגל הזה מבלי שיש לנו הרבה עוקבים? קונים לייקים שיראו לאלגוריתם של אינסטגרם שהפוסט שלכם מעניין ורלוונטי ולכן כדי לו להראות אותו לעוד אנשים.

 

שיתופי פעולה

עוד דרך נהדרת להגדיל את החשיפה שלכם היא שיתופי פעולה. אם הדף שלכם מפרסם מוצר כלשהו, אחת הדרכים להגיע לעוד אנשים היא לשתף פעולה עם משפיענים באינסטגרם. בקשו מהסוכנות של אותו משפיען או שתפנו אליו ישירות לשתף איתו פעולה.

שלחו אליו את המוצר שלכם להתנסות ובקשו ממנו לפרסם המלצה בסטורי או בפוסט. כמובן שזה לא בחינם ורוב המשפיענים לא מסתפקים בקבלת המוצר בלבד אלא גם דורשים תשלום עם תעריף משתנה בין פוסט לסטורי ועוד.

 

לתקשר עם הקהל

כמו שהסברנו, ככל שיש לפוסט שלכם יותר תגובות, שיתופים, תיוגים ושמירות, כך הוא מקבל יותר חשיפה. לכן, חשוב מאוד ליצור תוכן שיצור אצל הקהל שלכם תחושת שייכות, הזדהות והנעה לפעולה. בקשו ממנו לשתף אתכם בדעתו על נושא שחשוב לכן,  שיספר על הניסיון שלו עם המוצרים שלכם, שיכנס להגרלה שווה בעזרת תיוגים ושיתופים ויש עוד רעיונות רבים וטובים.

 

אינסטגרם

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »