איך להתכונן אונליין לראיון עבודה מקצועי

אחת השאלות שכל מרואיין שואל את עצמו ואת הסובבים אותו רגע לפני שהוא מתייצב במקום הריאיון היא: "איך אני יכול להתכונן לראיון העבודה באופן המקצועי ביותר?".  נפגשנו עם מומחים בתחום כדי לבדוק עבורכם איך תוכלו להתכונן באופן הטוב ביותר לראיון דרך האונליין. רוצים לדעת איך? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

הקדמה

כדי להתכונן דרך האונליין לראיון עבודה מקצועי באופן מיטבי, אתם צריכים קודם כל להיות מוכנים לעבוד. זה לא מספיק להגיע לראיון עבודה ולהגיד לעצמכם "אני אזרום, הכול יהיה בסדר". לא, כי הכול לא יהיה בסדר. אתם תגלו שאתם רועדים, חוששים, בולעים רוק בקול ופשוט לא יודעים מה לעשות עם עצמכם. תוהים איך אנחנו יודעים שזה מה שקורה לכם בדרך כלל בראיון עבודה? אנחנו יודעים כי אם הגעתם לפה, כנראה שלא התכוננתם דרך האונליין. הנה השלבים להתכוננות לראיון עבודה מקצועי דרך האונליין:

 

השלב הראשון – תחליטו שאתם משקיעים הפעם כדי להתקבל

יכול להיות שכבר אמרתם לעצמכם בעבר שאתם תנסו להתכונן לראיון עבודה באנגלית  דרך האונליין אבל מסיבה כלשהי החלטתם לוותר על זה. אז הפעם, תחליטו שאתם משקיעים בכל הכוח. אם ברגע האחרון תרגישו שאתם בדרך לחטוף רגליים קרות תזכירו לעצמכם שוב ושוב שהכנה לקראת ראיון עושים רק באונליין 1:1 בהתאמה אישית לאחר העברת cv. כך תוכלו להיות בטוחים ב-100% שאתם בדרך הנכונה.

 

השלב השני – תכינו רשימת תכונות טובות

רוב הסיכויים שישאלו אתכם במהלך הריאיון מהן התכונות הטובות שלכם. כדי שלא תמצאו את עצמכם מספרים על יכולות הבישול הפנומנליות שלכם (שלא קשורות בהכרח לעבודה הנוכחית), אתם צריכים להכין מראש רשימת תכונות טובות. לא בטוחים שיש לכם כאלה? הנה, תשתמשו באלה:

  • דיוק ועמידה בזמנים
  • יכולת עבודה בצוות
  • יחסי אנוש טובים

אם יש לכם תכונות נוספות כמובן שאתם יכולים להוסיף אותן. רק שימו לב שאתם לא מגזימים במספר התכונות הטובות. אפשר לכתוב 4-5 כאלו.

 

השלב השלישי – תכינו רשימת תכונות שליליות

אתם תישאלו כנראה מהן התכונות השליליות שלכם. זו שאלה קריטית שאתם חייבים להתכונן אליה מראש. תיזהרו לספר להם שאתם שונאי אנשים ושאף אחד לא יכול לדבר אתכם לפני הקפה של הבוקר. במקום זה, תכינו מראש רשימה עם התכונות הבאות:

  • סובלים מדייקנות יתר שלפעמים פוגעת בכם
  • חולי ניקיון

אתם יכולים להוסיף תכונות שליליות נוספות, רק כדאי שתבדקו מראש שהן לא שליליות מידי ברמה שהן יפגעו לכם בסיכוי להתקבל אל מקום העבודה. שימו לב שאתם כותבים 4-5 תכונות שליליות כדי שיהיה שוויון עם התכונות החיוביות.

 

סיכום

חשוב מאוד להתכונן אונליין לראיון עבודה מקצועי וכעת אתם יודעים איך, כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים הללו, לנשום עמוק ולהיות בטוחים בעצמכם, כי יש לכם את זה.

ראיון עבודה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »