איך להתקין מדפסת שתעבוד עם כל מחשב שיש במשרד

מדפסת היא אחד מהגורמים המרכזיים במשרד שכמט כולם עושים בה שימוש לפחות אחת ליום, בכדי לאפשר לכל עובד לעשות את השימוש הנחוץ לו במדפסת ניתן לחברה למסר מחשבים במקביל דרך הרשת. האופציה הזו מאפשרת לחסוך מקום במשרד ולחסוך בעלויות שכן אין צורך ביותר ממדפסת אחת היכולה לשרת את כולם. אז איך מתבצע החיבור למדפסת דרך הרשת? והאם זהו חיבור היכול להתקיים עם כל סוג מדפסת? על כך נענה במאמר.

 

כיצד מגדירים את המדפסת דרך חיבור הרשת במשרד?

חיברנו עבורכם הוראות פשוטות ומסודרות בהן תוכלו להיעזר בזמן שאתם מתקינים מדפסת למשרד, כמובן שעם כל מערכת הפעלה או סוג מדפסת חלק מההוראות יכול להשתנות.

הצעד הראשון הוא חיבור המדפסת לחשמל והדלקתה, לאחר מכן יש לחבר את המדפסת לרשת על ידי חיבורה למודם באמצעות כבל רשת, לכל מדפסת ישנה כתובת IP משלה שזו מספר מזהה שלה כך שניתן יהיה להבדיל אותה ממדפסות אחרות במשרד במידה וקיימות.

השלב הבא יהיה להגדיר אותה, לחצו על התחלה ואז על הגדרות שיופיע בסימבול של גלגל שיניים, לאחר מכן הכנסו לקטגוריה-מדפסות וסורקים וגללו למטה עד שתמצאו את הקטגוריה התקנים ומדפסות. לאחר מכן לחצו על הוסף מדפסת והמחשב יבצע סריקה למציאת מדפסות חדשות וקיימות. ברגע שתמצאו את המדפסת הרלוונטית לחצו עליה ובצעו התקנה.

לאחר מכן תראו כי המדפסת התווספה לחלון המדפסות, במידה ותרצו שהיא תהיה מדפסת ברירת המחדל שלכם לחצו על המקש הימני כאשר אתם עומדים עם הסמן מעל המדפסת הרלוונטית ומקליקים מקש ימני ושם תוכלו למצוא את האפשרות לקבוע אותה כמדפסת ברירת מחדל.

 

כיצד לזהות את מספר ה-IP של המדפסת?

בכדי לדעת מה הוא מספר ה-  IPשל המדפסת הרלוונטית תוכלו להקליק על המקש הימני על סימון המדפסת שאתם רוצים וכאשר תלחצו על מאפיינים ותפתחו את חלונית דף האינטרנט תוכלו לראות את מספר הIP- של המדפסת. כאשר תכנסו לכתובת ה- IP  של המדפסת דרך דפדפן אינטרנטי תוכלו למצוא מגוון הגדרות שונות שלה שייפתחו לפי דגם המדפסת.

 

מה חשוב לדעת?

ישנן מדפסות אשר ניתן לחבר גם דרך כבל רשת וגם באופן אלחוטי, הדרך הטובה ביותר לתפעול חלק ורציף של חיבור הרשת יהיה דרך כבל.

לסיכום: כל בית עסק שמדפסת היא חלק חשוב ועיקרי במהלך היום יום שלו צריך שהיא תפעל באופן תקין, לכן, רצוי שתעשו בחירה נכונה עם סוג המדפסת, בחרו אחת שתתן לכם מענה לכל הצרכים המשרדיים שלכם, ישנן מדפסות שהן גם סורקות ומצלמות ומאפשרות העלאת מסמכים לרשת ישירות ממנה. קראו ביקורות של מדפסות ואילו נחשבות אמינות ומאריכות שנים, בצעו חיבור נכון ומקצועי לרשת המחשבים שלכם בכדי שיהיה חיבור טוב ורציף והתמידו בטיפול ותחזוקת המדפסת אשר יוביל להארכת השימוש בה.

להתקין מדפסת

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »