איך לחייג לחו"ל מהארץ?

שיחות טלפון למדינות אחרות מתבצעות לכל מיני צרכים ועל ידי אנשים רבים. בין אם מדובר בשיחת עבודה, בשיחה בין מכרים או בשיחה בין בני משפחה, שיחות טלפון לחו"ל נהפכו לשגרתיות יותר ויותר בשנים האחרונות. אז איך עובדת מערכת התקשורת בשיחות לחוץ לארץ ואיך מחייגים לחו"ל מהארץ? כל התשובות בכתבה שלפניכם. 

 

שיחות טלפון לישראל או למדינה זרה

בישראל קיימות מספר ספקיות של שירותי תקשורת, כלומר חברות שמאפשרות להשתמש ברשת הטלפונים בארץ ובחו"ל בתמורה לתשלום. בעבר היה מקובל לגבות תשלום על שיחות בארץ לפי דקת שיחה, אבל מאז שעברה רפורמה בתחום על ידי הממשלה, החיובים החלו להיעשות בצורת חבילות שברובן דקות השיחה אינן מוגבלות.

גם במקרים של שיחה לחו"ל, קיימות חבילות שונות שמאפשרות לדבר מספר רב ולעיתים לא מוגבל של דקות, תמורת תשלום של עשרות שקלים בחודש. במקרים של שיחה לחו"ל ללא חבילת שיחות, מחיר דקת שיחה יכול להיות גבוה מאוד ולהגיע ל-30 שקל לדקת שיחה.

 

איך עובדת שיחת טלפון לחו"ל?

חיוג לחו"ל כולל הקשה של מספר הקידומת של ספק התקשורת שלכם. לכל ספק תקשורת קידומת אחרת שלחיצה עליה מאפשרת חיוג לחו"ל. לאחר מכן יש ללחוץ את מספר הקידומת של המדינה אליה תרצו להתקשר, ולאחר מכן ובמידה וזה רלוונטי יש ללחוץ את מספר הקידומת של העיר או האזור אליו תרצו להגיע.

במדינות רבות כמו בישראל, אין צורך בהקשת מספר נוסף של עיר או אזור מכיוון שאזור החיוג של המדינה כולה הוא זהה. לדוגמא בישראל מספר הקידומת הוא 972 לכל עיר או ישוב שנמצאים בגבולות המדינה.

הכנסת הקידומות הרלוונטיות מאפשרת למערכות הממוחשבות שמנתבות את השיחות, לנתב את השיחה שלכם ליעד שלה. המערכת העולמית לניתוב שיחות טלפון מורכבת ממאות אלפי מוקדים ממוחשבים שמנתבים את השיחה ליעדה.

 

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות בתחום

בשנים האחרונות הוכנסו לשימוש בכל העולם מספר מערכות וכבלים חדשים. המשמעות של חידושים טכנולוגיים אלה היא שהשיחות לחו"ל מגיעות ליעדן בצורה מהירה יותר מאשר בעבר.

בנוסף לכך, השיחות שנערכות עם מדינות רחוקות, מתנהלות ללא הפרעות וללא סיכוי לניתוקים. לבסוף, מכיוון שהשיפורים הטכנולוגיים נכנסו לשימוש בכל העולם וגם בישראל, העלות של דקת שיחה למדינות זרות ירדה בהרבה בשנים האחרונות.

 

חיוג לארץ זרה ממדינת ישראל – סיכום

כמות השיחות למדינות זרות עלתה מאוד בשנים האחרונות בישראל ובעולם כולו. עלייה זאת נובעת מכך שאנשים רבים יותר מנהלים עסקים עם גורמים ממדינות זרות, וגם בשל העובדה שטיול או שהייה בחו"ל נהפכו לנפוצים יותר בשנים אלה. בכדי לחייג למדינה זרה יש להקיש מספר קידומות שיעזרו למערכות הניתוב הממוחשבות לנתב את השיחה שלכם אל היעד שלה. במדינות מסוימות יש להכניס קוד קידומת נוסף של האזור או העיר שאליה תרצו להתקשר.

חיוג לחול

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו