איך לסדר לעצמכם מערכת המתאימה לעבודת HR במנדיי

תחום משאבי האנוש הופך למורכב יותר ככל שהארגונים גדלים ונדרשים לגייס עובדים חדשים. במקביל, בזכות פתרונות ענן חדשניים, כלים טכנולוגיים מתקדמים כמו בינה מלאכותית (AI) הופכים נגישים יותר לעסקים. שילוב גורמים אלה מוביל לפריצת דרך בתחום ניהול כוח האדם. אחת הדוגמאות הבולטות היא המערכת החדשה HR AI Assistance מבית מנדיי. 

 

מהי מערכת ה-HR AI Assistance של מנדיי

מערכת hr מאנדי מבוססת על בינה מלאכותית שמטרתה לשדרג את תהליכי גיוס העובדים וההשמה בארגון. היא פועלת כעוזר וירטואלי אינטליגנטי, בתוך פלטפורמת הענן מנדיי המוכרת והטובה, ומנגישה יכולות מתקדמות של עיבוד שפה טבעית, למידת מכונה ואוטומציה של תהליכים. המערכת פשוטה לשימוש וכוללת מגוון כלים לייעול ושיפור תהליכי הגיוס.

מערכת סיוע

סידור מערכת מתאימה לעבודת HR במנדיי

ראשית, הגדירו היטב את הצרכים והאתגרים בתהליכי הגיוס הקיימים כדי להבין אילו בעיות תוכל המערכת לפתור. בהמשך, בחרו אילו יכולות של מנדיי רלוונטיות מבחינת הארגון – האם זה ניתוח קורות חיים? התאמת מועמדים או שאלות לריאיון? בהמשך יש ליצור לוח זמנים ליישום המערכת עם יעדים ברורים.

כמו כן יש להגדיר מהם קריטריונים של הצלחה. ולבסוף – מומלץ לשלב הדרכה לעובדי ה-HR כך שיוכלו להפיק את המיטב מהיכולות החדשות ולהטמיע אותן בעבודתם.

 

סריקה וניתוח של קורות חיים

היכולת הבולטת ביותר שמציעה מערכת ה-HR AI Assistance היא סריקה וניתוח אוטומטיים של קורות חיים. המערכת מסוגלת לקרוא ולעבד קבצי PDF של קורות חיים באופן עצמאי, תוך שימוש בטכנולוגיית OCR. יתר על כן, היא מנתחת את התוכן ומוצאת התאמה לדרישות התפקיד הרלוונטיות.

התהליך חוסך זמן יקר של גייסים אנושיים ומאפשר מיון וסינון יעיל של מועמדים פוטנציאליים על פי קריטריונים מוגדרים. המערכת אף מספקת נימוק מפורט לדירוג ההתאמה שנתנה לכל מועמד, מה שמקל על קבלת ההחלטות.

 

התאמה אישית של מועמדים למשרה

מעבר לניתוח קורות החיים, ה-HR AI Assistance משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי להתאים באופן אוטומטי בין פרופיל המועמדים לבין מאפייני המשרה הפנויה. בניגוד לסינון בסיסי, כאן מדובר בהתאמה אישית המביאה בחשבון מגוון פרמטרים. התוצאה היא דירוג מפורט ומנומק היטב של המועמדים המתאימים ביותר לתפקיד – חיסכון נוסף בזמן ושיפור ניכר באיכות המיון.

 

חשיבותן של מערכות כוח אדם

כל ארגון מודרני השואף לגדול ולשגשג זקוק למערכת משאבי אנוש יעילה ומתקדמת. HR AI Assistance של מנדיי עונה על הצרכים הללו בכמה מישורים: ראשית, היא חוסכת זמן יקר של הצוותים האנושיים בסריקה, ניתוח ומיון של קורות חיים ומועמדים לתפקידים.

שנית, היא מונעת טעויות אנוש ומאפשרת תהליך אובייקטיבי יותר. שלישית – המערכת מגדילה את היקף ומגוון המועמדים הנסרקים, מה שמעלה את הסיכוי לגייס את המועמדים הטובים ביותר לארגון. בסך הכול, מערכת כזו מאפשרת לארגון לממש הזדמנויות רבות, להתרחב ולהצליח.

מערכת מתאימה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו