איך לערער על דוח תנועה באופן מקוון?

למי מאיתנו לא יצא לקבל דוח במהלך נסיעה? בין אם על מהירות, על שימוש בטלפון הנייד, על חגירת חגורה, או על אי עצירה בתמרור עצור.

לא חייבים לקבל את הדוח בלב שלם אם אתם חושבים שהצדק עמכם ושלא הגיע לכם לקבל אותו.

במקרה כזה ניתן לערער על דוח תנועה, ללא בירוקרטיה מיותרת, אלא באופן מקוון.

במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי איך לערער על דוח

תנועה באופן מקוון.

 

ערעור על דוח תנועה: איך עושים את זה

אם במהלך נסיעה עברתם עבירת תעבורה וקיבלתם דו"ח תנועה, דעו כי במקרה כזה יש לכם- 2 אפשרויות:

תשלום הקנס:

באפשרות זו אתם בעצם מקבלים עליכם את הדין ומשלמים את מלוא סכום הקנס כפי שהוא יופיע לכם בהודעת תשלום הקנס. כך אתם גם צוברים את הנקודות שהגיעו לכם וגם מודים בביצוע עבירת התנועה.

 

ערעור על הדו"ח:

אם אתם רוצים לבצע ערעור על דו"ח תנועה דעו כי מהרגע שנשלח אליכם הדוח יש לכם- 90 ימים להגשת בקשה להישפט, וניתן גם להגיש בקשה לבטל את דו"ח התנועה תוך- 30 יום. עורך דין מומחה ימליץ לכם להגיש את בקשת ביטול הדו"ח לאחר הבקשה להישפט.

 

ללא ניירת מיותרת: כך מערערים על דוח תנועה באופן מקוון

אנחנו כבר לא בזמנים עתיקים, בהם צריך לשלוח מכתבים ופקסים כדי לקבל שירות מכל מיני גופים ורשויות. היום הדברים התקדמו והפכנו לעולם דיגיטלי ובהתאם ניתן גם להגיש ערעור על דוח תנועה בצורה מקוונת. יש לצרף לבקשת הערעור על הדוח את כל המסמכים הרלוונטיים: צילום דוח התנועה ומסמכים שיחזקו את הטענה שיכולה להוביל לביטול הדו"ח. לאחר מכן ניתן להגיש בקשה לביטול הדוח בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט הממשלתי.

 

למה חשוב להיעזר בעורך דין תעבורה כשמערערים על דוח תנועה

אנשים רבים לא יודעים לאסוף את הראיות המתאימות שיעזרו להם בהליך הערעור, ושיביאו לחיזוק הטענה שלהם שהם זכאים. עורך דין תעבורה יוכל להסביר לכם איך לעשות את זה, ללוות אתכם לעורך תהליך הערעור ולייעץ לכם מה לעשות וכיצד כדאי לפעול בכל שלב ושלב, כדי להביא בסופו של דבר לזיכוי שלכם מהדו"ח ולא רק להקלה כלכלית אלא גם למחיקת הנקודות שעתידות להיצבר.

 

לסיכום

רבים מאיתנו מקבלים דוחות, צוברים נקודות ומשלמים המון כסף. יש דרך קלה שלא כולם מכירים שיכולה לביא לביטול הדוחות. על ידי ערעור באופן מקוון אתם חוסכים כאב ראש, בירוקרטיה ואמצעים, ויכולים להביא לביטול הדוח שלכם בדרך מהירה ויעילה. פנו לעורך דין מומחה לענייני תעבורה שיוכל לייעץ לכם ולהכווין אתכם לאורך תהליך הערעור, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתזכו ותקבלו ביטול מלא של הדוח.

 

פטיש

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »