איך לרכוש את הרכב שתמיד רצית

אם אין לכם זמן ללמוד ספירת קלפים ואת שאר רזי המקצוע של משחקי הימורים, צר לנו לפוצץ לכם את הבלון.

יש כיום מספר דרכים מאוד מצומצמות לקנות את רכב החלומות שלכם ודרכים אלו הרבה יותר נוחות ונגישות לצעידה בהן ממה שאתם חושבים.

 

עולם המימון לרכב

האפשרות הנגישה ביותר היום לקהל הרחב היא הגשת בקשה למימון לרכב. כיום ניתן להשיג עד 100% ממחיר הרכב עבור מימון. אפשרות זו מגיעה עם התחייבות ארוכה לפיה יש לשלם תשלום חודשי בסכום סמלי, המלווה בריבית מסוימת. האפשרות ששמה מימון לרכב חדש הפכה להיות נחלת כלל הציבור ויש עלייה הדרגתית במסר האנשים כל שנה שפונים לקנות רכב חדש בעזרת מימון לעומת רכישת רכב דרך שוק הרכבים הפרטי.

 

לדעת ממי קונים

אחרי שקיבלתם מימון לרכב, כפי שאמרנו בהתחלה,, אפשר לבחור מספר אפשרויות לגבי הרכישה של הרכב החדש:

  • קניית רכב דרך הגורם המממן – פשוט מאוד, מי שהקצה לכם את ההלוואה רוכש את הרכב עבורכם ומלווה אתכם בכל תהליך הרכישה ווידוא מהימנות הרכב והסדרת התשלומים.
  • קניית רכב דרך ליסינג פרטי – לפי אפשרות זו, הרכב לא באמת בבעלותכם, אלא נמצא בהשכרה תחת שמכם. הצעות המימון של חברות הליסינג מחייב תשלום מקדמה בגובה מסוים ולאחר מכן תשלום חודשי עד 48 חודשים.
  • קניית רכב דרך היבואן – רכישת רכב ישירות מהיבואן היא כמו לקנות חלב טרי מהמשק. אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים, אתם נהנים מכל ההטבות של רכב חדש וגם בטיפולים ראשונים בחסות היבואן.

 

הנוחות

מה עושים אחרי שקיבלתם רכב חדש? נשאר לכם לקנות ביטוח, לבחור צבע רכב ולנסוע לשלום. יש כיום הצעות ליסינג פרטי – תפעולי של חברות ליסינג רבות שבתוכן כלול ביטוח רכב במחיר נוח ובמסגרת עלות הרכב. הדרך לרכוש רכב חדש היא ללא ספק קלה יותר עם קבלת מימון לרכב חדש, אך הלקוח עדיין מחויב בהצגת יכולת השתכרות חודשית מספקת כדי להוכיח למספקי המימון שהוא יוכל לעמוד בגבוה ההלוואה.

 

אפשרויות נוספות

אפשרויות נוספות מעבר לאלו לא באמת קיימות. אם מצאתם את רכב החלומות שלכם בשוק הרכבים הפרטיים, תצטרכו להעמיד סכום מסוים במעמד הרכישה ובמידה ומוכר הרכב מרגיש רחמן – הוא יסכים לחתום מולכם על זיכרון דברים והסדר משפטי על תשלום חודשי נוסף. ניתן לפנות גם לגופים חוץ בנקאיים וכאלו שלא עוסקים ברכבים כדי לקבל הלוואה אך אלו ידרשו ריבית גבוהה עבור ההלוואה.

 

המפתחות כבר בסוויץ'

הדרך לרכב החלומות הפכה להיות הרבה יותר נגישה בשנים האחרונות. עם כמה שהיא נשמעת מפתה, חשוב לגשת לאפשרות זו של קבלת מימון לרכב חדש אחרי חשיבה ווידוא כפול ומשולש שאכן תוכלו לעמוד בכמות התשלומים החודשיים ובסכומם. סעו ובחרו בזהירות, ותתחדשו!

כלי תחבורה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »