איך משחקים בלאק ג'ק?

בלאק ג׳ק הוא אחד ממשחקי הקלפים הנפוצים ביותר בעולם. זה משחק מרתק, מלא אדרנלין עם הרבה אסטרטגיות ועניין. בניגוד לפוקר אתם תמיד משחקים מול הדילר והסיבובים קצרים יותר אך מאד מהנים. אז אם אתם כבר משחקים פוקר ובא לכם להתנסות במשהו חדש יכול להיות שבלאק ג׳ק זו התשובה שלכם. במאמר זה נלמד אתכם בפשטות איך משחקים ומה חשוב לדעת! קדימה מחלקים!

 

המטרה בבלאק ג׳ק – להגיע ל21

העקרון המנחה של בלאק ג׳ק 21 הוא שמי שמנצח ולוקח את כל ההימור על השולחן הוא מי שסכום כל הקלפים שלו מגיע ל21, או הכי קרוב ל21, מבלי לעבור את הסכום 21. אם עברתם את הסכום ״נשרפתם״ והפסדתם את הסיבוב.

משחק בלאק ג'ק

דגשים חשובים על הקלפים

חשוב לדעת שבבלאק ג׳ק לכל קלפי המלוכה יש אותו ערך והם כולם שווים עשר. כמו כן האסים שווים 1 או 11 בהתאם למצב הקלפים ובחירת השחקן. נתון זה מאפשר לשחק קצת יותר עם הקלפים שלכם לפני שאתם נשרפים. אז יש לעשות זאת בזהירות יתרה!

 

איך משחקים?

הדילר מחלק לכם שני קלפים ואתם מחליטים אם להוסיף עוד קלף אחד בכל סיבוב או להשאר. אם הוספתם קלף והגעתם מעל ל21 – יצאתם מהמשחק. אם הגעתם ל21 עם שני קלפים יכול להיות שניצחתם את הסיבוב. בתחילת הסיבוב כל שחקן בוחר סכום הימור ראשוני.

לרוב, לכל שולחן יהיה טווח הימורים חוקי משלו שממנו יהיה ניתן לבחור. אחרי שכל השחקנים ביצעו את ההימור, כל שחקן מקבל 2 קלפים עם הפנים למעלה, והדילר מקבל 2 קלפים אחד עם הפנים למעלה והשני עם הפנים למטה. כל שחקן משחק בתורו מול הדילר בלבד וללא תלות בשחקנים האחרים.

 

מה תעשו בתור שלכם?

בזמן התור שלכם תוכלו לבחור בין מספר פעולות.

לקחת קלף (hit) השחקן מקבל קלף נוסף עם הפנים למעלה.

לעצור (stand) השחקן מחליט שהוא לא רוצה לקבל עוד קלפים.

לפצל זוגות (splitting pairs) אחת הפעולות המעניינות במשחק. אם שני הקלפים הראשונים שלכם הם זוג תוכלו לפצל אותם ולשחק בשתי ידיים נפרדות. כעת תצטרכו לשחק בכל יד בנפרד, להמר עליה בנפרד ולקבל החלטות ללא תלות ביד האחרת.

להכנע (surrender)

פעולה שאפשר לעשות רק בחלק מבתי הקזינו. משמעותה היא למעשה פרישה מהסיבוב הנוכחי. תוכלו לעשות זאת רק אם לא בצעתם אף אחת מהפעולות המצוינות למעלה. חצי מההימור הראשוני שלכם, ולמעשה לא משתתפים בסיבוב. לפעמים זה הצעד החכם לעשות.

 

מה חשוב לדעת על הדילר במשחק הבלאק ג’ק

לדילר בבלאק ג׳ק אין שיקול דעת והוא עובד לפי סט מובנה של חוקים. נתון זה בשיתוף עם פשטות המשחק גרמו לבלאק ג׳ק להפוך למשחק נפוץ באינטרנט. אז אם אתם בוחרים להתחיל לשחק בלאק ג׳ק לימדו היטב את החוקים וקראו בנוסף גם על אסטרטגיות משחק יעילות. שחקו בזהירות מחושבת ותהנו!

בלאק ג'ק

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »