איך תבחרו את האופניים החשמליות המתאימות עבורכם

אופניים חשמליים הפכו לכלי רכב פופולארי ביותר בעיקר בערים הגדולות בארץ, וזאת בשל שילוב ייחודי של תכונות שמאפשר להנות מכל העולמות: מצד אחד מדובר בכלי באמצעותו ניתן להתנייד במהירות וללא מאמץ גופני בניגוד לאופניים רגילים, ומצד שני הוא טומן בחובו את היתרונות של אופניים רגילים כגון היעדר הצורך בחנייה אמיתית וכלי קטן יחסית שניתן לרכב בו בשבילי אופניים ומקומות שלא מיועדים לרכבים. ההיצע שהשוק מציע בתחום זה עלול לבלבל מעט, ולכן כתבנו עבורכם מדריך לבחירת אופניים חשמליים.

 

  1. גודל ומשקל

כאשר אנו בוחרים את האופניים לפי הגודל והמשקל שלהם אנחנו למעשה מחפשים את נקודת האיזון המושלם: מצד אחד, אופניים גדולות וכבדות יותר הן יציבות יותר אך מצד שני קומפקטיות פחות ומאתגר יותר למצוא מיקום עבורן. בדרך כלל גודל ומשקל האופניים יותאם למשתמש: משתמש גדול וגבוה יעדיף אופניים גדולים, בעוד משתמש קטן, קל משקל או נמוך עשוי להעדיף אופניים קלים בעלי שלדה קלה יותר.

כמו כן בהקשר זה נציין גם את יכולת הקיפול שמהווה יתרון גדול מבחינת נוחות ופונקציונליות.

 

  1. קוטר הגלגל

בדרך כלל קוטר הגלגל נמצא ביחס ישיר לגודל השלדה – היינו, ככל שהשלדה גדולה יותר כך קוטר הגלגל גדול יותר. באופן כללי גלגל גדול מאפשר לדווש בפחות מאמץ, כך שהוא מהווה יתרון במידה ואתם מעוניינים גם לדווש ולא להסתמך רק על המנוע החשמלי. במידה ואתם מעוניינים באופניים מתקפלים ככל הנראה לא תוכלו לבחור אופניים גם גלגל בקוטר הגדול מ-20 אינץ'.

 

  1. מיקום / סוג המנוע

באופניים חשמליים המנוע בדרך כלל מותקן באחד משני מיקומים: או על אחד מגלגלי האופניים או על גלגל השיניים שעליו מותקנות הדוושות. באפשרות הראשונה אתם נהנים ממנוע שקט יחסית אך הוא עלול לתת ביצועים פחות טובים בעליות, בעוד באפשרות השנייה תוכלו לרכב בקלות רבה יותר בעליות אך המנוע ירעיש יותר.

 

  1. סוללה

הסוללה היא מה שמאפשר לכם לרכב באופן ממונע ומשפיעה באופן ניכר על איכות השימוש באופניים החשמליים. ככל שהסוללה חזקה וטובה יותר כך תוכלו לרכב על האופניים זמן רב יותר באופן רצוף מבלי להצטרך לטעון את הסוללה שוב. שיקול נוסף בבחירת הסוללה הוא משקלה שכן לאחר השימוש מנתקים את הסוללה ונושאים אותה להטענה. סוללה שנחשבת לאיכותית היא סוללת ליתיום, שמאפשרת זמן נסיעה ארוך, טעינה מהירה, אורך חיים ממושך ביחס לסוללות אחרות והיא קלת משקל.

 

  1. אחריות

אחריות סטנדרטית לאופניים חשמליים עומדת על 12 חודשים. אם תוכלו למצוא אחריות ממושכת יותר מדובר ביתרון גדול. כמו כן, במקרים רבים האחריות על הסוללה מנותקת מהאחריות על האופניים עצמם ובמקרים אלו מצומצמת יותר ועומדת על כ-6 חודשים.

 

  1. מחיר

מחיר של אופניים חשמליים יכול להתחיל בכ-1,000 ₪ ולהגיע ל-9,000 ₪. כמובן שהמחיר תלוי בפרמטרים שונים וככל שמדובר באופניים משוכללים ואיכותיים יותר המחיר יעלה.

 

כלי רכיבה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »