איך תדאגו לאוטומציית לידים בפייסבוק

בין שאר אמצעי הפרסום שהרשת מציעה לנו, פייסבוק הוא אחד האמצעים המובילים. בפייסבוק אנחנו יכולים לפרסם את העסק שלנו באמצעות דף, ובין השאר אפשר לקלוט דרכה מספר רב של לידים. גם אחרי שאספתם לידים דרך דף פייסבוק, עדיין חשוב לדעת איך לטפל בהם, וכמובן איך לעשות את זה בצורה יעילה. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על זה.

 

לידים דרך פייסבוק

בעולם הפרסום, ליד הוא אדם שפנה אל העסק שלכם ומעוניין לקבל שירות או מוצר שאתם מספקים. לא תמיד הפנייה מעידה על רמת העניין כיון שפנייה יכולה להיות לצורך בירור על מחיר או סתם כדי להבין האם העסק שלכם רלוונטי. בכל מקרה, ברגע שאתם מזהים אדם שייתכן שמתעניין בשירות שלכם, אסור לכם לתת לו לחמוק מהידיים שלכם.

בהנחה שיש לכם חשבון פייסבוק של העסק, אפשר להפוך אותו לאבן שואבת ללידים. הלידים יכולים להגיע דרך השארת תגובה בפוסט שלכם, הודעה בפרטי או אפילו מעקב אחרי הדף שלכם. איסוף לידים מטופס בפייסבוק נועד בדיוק למטרה הזו, והוא יאפשר לכם להפוך כמה שיותר לידים כאלו להיות לקוחות שלכם.

לידים דרך פייסבוק

הכנסת פרטים

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות ברגע שזיהיתם ליד הוא לוודא שיש לכם את הפרטים שלו. בעזרת מערכת אוטומטית הפרטים שאותם הליד השאיר לכם יוכלו להיכנס אל מערכות המידע שיש לכם בעסק, וכך תוכלו בעתיד ליצור קשר עם הליד, לשלוח לו תוכן פרסומי או לבדוק האם הוא עדיין מעוניין בשירות שאתם מספקים.

הכנסת פרטים

מענה אוטומטי

אחת הדרכים הכי יעילות להפוך ליד להיות לקוח שלכם היא לתת מענה מידי לפנייה שלו. עוד לפני שהוא יספיק לחפש נותני שירות אחרים, ברגע שתתנו לו מענה הפכתם אותו להיות לקוח שלכם. כדי שתוכלו לעשות את זה בלי להקצות למשימה הזו יותר מידי כוח אדם כדאי לייצר שירות של מענה אוטומטי. לרוב השאלות ניתן לענות בעזרת מענה כזה, וכך לחסוך הרבה מאוד זמן.

 

יחס אישי ללידים

אחד העקרונות המרכזיים בעולם העסקי הוא לתת ללקוחות שלכם יחס אישי. לקוח שירגיש שהוא חלק מהמשפחה של העסק לא יעזוב אתכם כל כך מהר. בעזרת המערכת האוטומטית תוכלו לנפק ללידים שלכם עמודים ברשת שישקפו את היחס האישי שלכם אליהם. העמוד גם ימחיש לליד את העובדה שהפרטים שלו התקבלו ושכל הצרכים שלו נמצאים בטיפול.

 

לסיכום

איסוף של לידים באמצעות פייסבוק יכול להגדיל משמעותית את רמת החשיפה לעסק שלנו. כדי שזה לא ייקח לכם יותר מידי זמן, כדי לעשות את העבודה הזו באמצעות מערכת אוטומטית. המערכת תקבל את הליד דרך טופס בפייסבוק, ומיד תכניס אותו למערכות המידע של העסק שלכם. עליכם גם לספק ללידים מענה אוטומטי עבור הפניות שלהם, ולתת להם כל הזמן תחושה שהם תחת טיפול.
איך תדאגו לאוטומציית לידים בפייסבוק

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו