איך תשמרו על העסק מכל הפריצות

פריצות לעסק הן באופן פיזי והן באמצעות תוכנות סייבר עשויות להוביל לנזקים עצומים בעבור בעלי עסקים. כיצד ניתן להתמודד עם האיומים? במדריך הבא נציג לכם את הדרכים לשמירה על העסק באופן הרמטי.

 

מיגון העסק מפני פריצות – כיצד תעשו זאת?

מיגון העסק מפני פריצות מהווה אתגר משמעותי בעבור כל בעל עסק או ארגון, וזאת לאור האיומים החדשים אשר ניצבים כיום אל מול בעלי העסקים. אם בעבר האיומים הסתמכו בפריצה פיזית לעסק, כיום ניתן לפרוץ ולגנוב מידע רגיש באופן קל ופשוט, כל זאת בזכות פרצות אבטחה אשר מצויות בכמעט כל עסק וארגון. כל פרצת אבטחה כזו יכולה להוביל להשבתה מוחלטת של המערכת או גניבה אשר בגינה תצטרכו לשלם כופר, ולכן עליכם מוטלת החובה להשתמש במערכות האבטחה והטכנולוגיה הטובות ביותר לצורך אבטחת העסק באופן הרמטי. כיצד תעשו זאת? להלן טיפים אותם תוכלו ליישם כבר עכשיו.

 

כיצד לשמור על העסק מכל פריצה אפשרית?

שמירה על העסק מפני פריצות יכולה להתבצע בשני מישורים: מישור טכנולוגי המבוסס על מבחני חדירה, מבחנים אשר נעשים באמצעות חברה מקצועית אשר מעסיקה האקרים מקצועיים ומוסמכים לעניין. במסגרת המבחן, ההאקר בודק את מערכות העסק או הארגון ובוחן מהן פרצות האבטחה באם אכן הן קיימות, באמצעות אמצעים משוכללים. בתום הבדיקה תוכלו לקבל דו"ח מקיף הנוגע לאופן ביצוע הבדיקה, מסקנות וכן שיטות מומלצות לצורך מיגון מערכות האבטחה של העסק או הארגון שלכם, באופן אשר יאפשר לכם ללמוד על הפרצות ולמגן את העסק מפניהן, באמצעות תוכנות ייעודיות. אבטחת סייבר היא חיונית ואף נדרשת בעיקר בעבור ארגונים אשר במאגרים שלהם מצוי מידע רגיש, ולכן מומלץ לבצע מבדקי חדירה אחת לתקופה, בהתאם לצרכים הארגוניים שלכם.

מערכת ביטחון

התקנת מערכות אזעקה לעסקים

דרך נוספת לצורך אבטחת העסק היא התקנה שלמערכת היקפית של אזעקות לעסקים. אזעקות לעסקים ניתנות לכם ע"י חברות מקצועיות המתמחות בתחום, כאשר את מערכת האבטחה ניתן להתקין הן באופן קווי והן באופן אלחוטי. המערכות החדשות כוללות בין היתר מצלמות ייחודיות אשר מאפשרות לצפות בעסק במהלך כל שעות היום, ישירות מהנייד. בנוסף, ניתן לקבל התראה על ניסיון חדירה לעסק באופן מהיר, כל זאת בזכות אמצעים טכנולוגיים הכוללים מצלמות איכותיות וכן אפשרות לשמע, ישירות מהנייד ועם אפשרות להקפצה של כוחות הביטחון באופן מהיר, כל זאת בכדי למנוע פריצה לבית העסק. את מערכות האזעקה ניתן להתקין בהתאמה אישית לגודל העסק או הארגון וכן הצרכים התפעוליים שלכם, ועל כן מומלץ ליצור קשר עם חברה מובילה בתחומה אשר תדע לספק לכם לא רק מערכת אזעקה מצוינת אלא גם תשתית איתנה אשר תבטיח את כדאיות הרכישה של מערכת אזעקה, כמו גם את השקט הנפשי שלכם כתוצאה ממיגון העסק.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »