אילו שירותים מחוץ לקופסא אפשר לקבל אצל צלם חתונות

חתונות הן אירוע מרגש וחגיגי במיוחד אשר בסופו חשוב לזכור כי המזכרת העיקרית מן החתונה הם הצילומים. לקראת החתונה חשוב לא פחות מבחירת אולם האירועים, הדיג'יי או האוכל הוא הצלם, הצלם הוא הדבר בה אתם בוחרים לתעד את האירוע ובסופו של דבר סגנונו של הצלם והמקצועיות שלו יהיו מה שיהפוך את הזיכרון שלכם מהחתונה לנעים במיוחד. כיום תמונות לא נשארות רק באלבום תמונות פיזי אלא הן הופכות דיגיטליות ומאפשרות לאנשים לשתף את התמונות ברשתות החברתיות שלהם.

 

איך בוחרים בצלם הנכון?

במאמר זה נתמקד בטיפים לבחירת צלם חתונות טוב עבורכם ואילו שירותים אתם יכולים לקבל מצלם החתונה שלכם?. בראש ובראשונה עליכם להרגיש חיבור טוב אל צלם התחתונה שלכם, כאשר ישנה כימיה טובה עם הצלם שלכם הצילומים הופכים קלילים יותר ומוצלחים יותר.

תקשורת טובה יוצרת שיתוף פעולה מוצלח יותר ועוזרת להיות ממוקדים ולהגיע לתוצאה הרצויה לכם. ראש פתוח של הצלם מאפשר להיות גמישים בצילומים ולאפשר שינויים שיכולים להיות לאורך היום לפי הרצון שלכם או רעיונות חדשים שלו.

 

ניסיון מקצועי

אחד הטיפים החשובים שאנו יכולים לתת לכם בכדי לבחור את הצלם הנכון שיידע למצות את מלוא הפוטנציאל שלכם הוא שזה יהיה צלם עם ניסיון. לכל צלם הסגנון שלו וההתמחות שלו, ישנם צלמים שהייחוד שלהם מגיע בצילום הווידאו, ישנם המתמחים באלבום דיגיטלי, ישנם צלמים שיודעים לייחד את הצילום על ידי רחפן.

חשוב שתראו תיק עבודות של הצלם שאתם מעוניינים לבחור את שירותיו בכדי לראות את אופי הצילום ובאילו עזרים וסגנון הצלם משתמש לאורך צילום החתונה.

 

חבילות צילום

לרוב צלמי החתונות יציעו חבילות הכוללות דברים שונים במחירים שונים הנקעים בהתאם לחבילה שבחרתם ולשירות שמוצע בה. אז מה בד"כ החבילה כוללת? רוב החבילות כוללת סרט וידאו מלא באיכות FHD כאשר הצלם מלווה באופן מלא את הזוג בשלבי ההתארגנות לחתונה, לפני החופה ובמהלך המסיבה עצמה.

בנוסף יהיה סרט קצר שאורכו עד שעה שמצולם ב מצלמת DSLR המאפשר להביא איכות גבוה לקטעי הוידאו. קדימון באורך של כ- 2 דק' המשותף ברשתות החברתיות בד"כ ואלבום גדול לזוג ולהורים.

 

סגנונות צילום

הצילום המסורתי–  מביא גישה רשמית יותר ובו הצלם עובד ע"פ רשימת "משמות" של צילומים מה שהופך את הצילום לפחות ספונטני.

סגנון עכשווי– מדובר בצילום של 50/50 מה הכוונה? מדובר בצילום שהוא חצי מסורתי אך מאפשר זרימה וקלילות כך שהצילומים הם אומנם מוקפדים ומבוימים אך משקפים את הסגנון האישי של הזוג

סגנון אומנותי– הסגנון הזה מביא את גישתו של הצלם בצורה מלאה והוא דרך נקודת המבט שלו מעביר את היום שלכם דרך ההתארגנות לחתונה ועד המסיבה.

סגנון אפי– מדובר בסגנון דרמטי ועוצמתי העושה שימוש בטכניקות תאורה ותפאורה גדולה וחשיבה מחוץ לקופסה.

צלם חתונה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו