הסבר מלא למה אין דבר כזה ליקוריץ מקורי

שורש הליקוריץ הוא צמח בעל סגולות רפואיות מדהימות.

הוא מהווה תוסף עוצמתי ונוגד חמצון מצוין המסייע להורדת כולסטרול "רע" המצטבר בדפנות העורקים ועלול להוביל לטרשת עורקים.

עם זאת, אל תאמינו לחברות המשווקות לכם שורש ליקוריץ מקורי.

מדוע? ריכזנו עבורכם במאמר הבא את ההסבר המלא מדוע אין דבר כזה ליקוריץ מקורי, ולמה לקנות רק את המיצוי הנכון והנבדק.

 

שורש ליקוריץ מקורי – האם זה בכלל בריא?

שורש הליקוריץ, כאמור, הוא אחד הצמחים הבריאים והתורמים לטיפול בטרשת העורקים. הוא משמש במשך אלפי שנים ברפואה המסורתית, ובעשור האחרון הצטרף גם לרפואה המערבית. יחד עם סגולותיו הרפואיות – שורש הליקוריץ בצורתו הטבעית לא בריא ואף עלול לגרום לתופעות לוואי לאדם.

 

מהו שורש הליקוריץ?

שורש הליקוריץ, או בשמו בספרות המקצועית שוש קירח, הוא צמח עשבוני רב שנתי. הוא נחשב, כאמור, לשורש מאוד בריא המכיל בתוכו סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ ואשלגן, יחד עם ויטמינים רבים (ויטמין E וויטמין B) ויתרונות רבים נוספים.

בשורש בצורתו הטבעית קיימים חומרים אשר עלולים לגרום לתופעות לוואי שונות, כאשר העיקרית בהן היא עלייה בלחץ הדם.

 

תהליך המיצוי לשימוש רפואי של שורש הליקוריץ

בתור התחלה, כדי להפוך את שורש הליקוריץ לנכון מבחינה רפואית ולצמצם את תופעות הלוואי שלו, בתהליך המיצוי הרפואי מוצאים מהליקוריץ החומרים אשר עלולים לגרום לתופעת העלייה בלחץ הדם, יחד עם חומרי הטעם והריח (המוכרים לכם ממתק הליקוריץ השחור).

 

מה השימוש הרפואי בשורש הליקוריץ?

אז, יש ליקוריץ מקורי? לא! והסיבה – רק לאחר תהליך המיצוי, הליקוריץ הופך לחומר יעיל רפואית במיוחד הנקרא הלגברידין. ההלגברידין מהווה אחד מנוגדי החמצון הטבעיים החזקים, מה שהופך אותו לסייען מרכזי בטיפול במחלות שונות, ביניהן יתר לחץ דם, טרשת עורקים, סכרת ועוד.

 

הליקוריץ כמסייע להפחתת שקיעת הכולסטרול בעורקים

אחד המאפיינים שהופכים את מיצוי שורש הליקוריץ (הלגברידין) לתרופה עוצמתית ויעילה הוא נוגדי החמצון הטמונים בו. נוגדי חמצון אלו מעלים בכ50% את התנגדות הכולסטרול השוקע בעורקים לחמצון, ורמתו בגוף יורדת. מצב זה מסייע לכולסטרול "הטוב" בגוף, זה המסייע לגוף לנקות את עצמו ואת העורקים להתגבר על קצב שקיעת הכולסטרול  "הרע" בעורקים ולשמור עליהם נקיים.

 

לסיכום – איך ניתן לדעת כיצד לקנות ליקוריץ בצורתו הבריאה

חברות רבות בשוק יכולות לשווק שורש ליקוריץ, כמוסות ליקוריץ או את התוסף ליקוריץ 123. עם זאת, בעת רכישת תוספי תזונה או תרופות, חשוב להתייעץ עם גורם מקצוע תחילה. לאחר ההתייעצות, חשוב לקנות את הכמוסה מחברה מקצועית בעלת נתונים קליניים מוצלחים, יחד עם האפשרות לצפות בניסויים הקליניים וליצור קשר עם החברה במידת הצורך. כך, תוכלו לוודא כי אתם רוכשים את המיצוי הנכון והבריא ביותר של שורש הליקוריץ כך שיטיב בצורה הטובה ביותר עם הגוף שלכם.

 

צנצנת

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »