איפה אפשר למצוא ציוד איכותי למעבדות?

בהקמה של מעבדה, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן לדאוג לציוד מתאים עבורה. בניגוד לחללי עבודה אחרים, במעבדה יש ציוד שאי אפשר לוותר עליו אך הבעיה היא שלא ניתן למצוא את הציוד הזה בכל מקום. כמובן, יש גם ציוד רגיל שבלעדיו אי אפשר לעבוד, מה שאומר שרכישת הציוד למעבדה היא אתגר לא קטן. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא מקום לעשות את זה. 

 

ציוד למעבדה

הקמה של מעבדה היא משימה משמעותית, ואחד החלקים הכי חשובים בה הוא בחירת ציוד למעבדה. ישנם לא מעט מקומות שמשווקים ציוד למעבדות, אולם לא הרבה מהם יוכלו לעשות את זה עבורכם בצורה הנכונה. https://www.statitech.co.il. הציוד שאותו אנחנו רוכשים למעבדה מתחלק לשני סוגים, כאשר הסוג הראשון הוא ריהוט קלאסי שלא בהכרח יכול להגיע מכל מקום.

מַעבָּדָה

ציוד קלאסי

למרות שהציוד הקלאסי כולל דברים כמו שולחנות, כיסאות וכיו"ב, חשוב להבין שלא ניתן לקנות אותו בכל מקום. שולחנות למעבדה צריכים להיות כאלו שלא רועדים, והכיסאות אמורים לאפשר לכם לעבוד בצורה נכונה סביב השולחנות. מדובר אמנם על דברים שאפשר למצוא לא רק במקום שמשווק רק ציוד למעבדות, אבל צריך להיות ברור לכם שביחס לרהיטים הללו אמורות להיות לכם דרישות מסוימות. לכן, ההמלצה שלנו היא לרכוש גם אותם במקום מקצועי.

 

ציוד עבודה

הסוג השני של הציוד הוא חשוב יותר, במיוחד בהקשר שעליו אנחנו מדברים. הציוד הזה נועד לשמור על הביטחון והבריאות שלכם בזמן העבודה במעבדה. מדובר על מנדפים, ארונות אחסון וציוד ניקוי, דברים שכמובן קריטיים בכל מעבדה. את הרכישה של הציוד הזה עליכם לבצע רק במקום שעובד לפני תקני הבטיחות המחמירים יותר, ומתמחה כמובן בשיווק של ציוד למעבדות מהסוג שלכם.

מַעבָּדָה

מחירים

כמו בכל דבר, גם כאשר אנחנו קונים ציוד עבור מעבדה המחיר הוא נתון שאנחנו לא יכולים להתעלם ממנו. עם זאת, כפי שהבנתם ציוד למעבדה הוא לא סתם ציוד שנועד לאפשר לכם לעבוד. במקרים רבים מדובר על דברים שנועדו להבטיח את שלומכם בזמן העבודה במעבדה.

לכן, אל תתנו למחיר לקבוע באופן בלעדי את המקום שבו תרכשו ציוד, ותנו לאיכות ותקנים של הציוד מקום גבוה יותר בסל השיקולים שלכם. פערי המחירים לא כל כך דרמטיים והביטחון האישי שלכם חשוב יותר. בנוסף, מקום שמציע לכם ציוד במחירים נמוכים בצורה משמעותית ממחיר השוק עלול להתברר ככזה שמשווק ציוד לא תקין.

 

לסיכום

ציוד למעבדות נחלק לשני סוגים. בעוד שסוג הציוד הראשון הוא ציוד קלאסי שרלוונטי בכל חלל עבודה, הסוג השני הוא ציוד שקשור לליבת העבודה במעבדה, לרבות ציוד בטיחות. את הסוג הראשון של הציוד אפשר לקנות כמעט בכל מקום, בתנאי שהוא יאפשר לכם לעבוד בצורה נוחה במעבדה. סוג הציוד השני צריך להגיע רק ממקום מורשה שמשווק ציוד למעבדות בתקנים מחמירים.

מעבדות

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו