איפה הכי כדאי לתקן אייפון?

אויש – משהו קרה פתאום לנייד שלכם. נפל, נסדק, נרטב, לא מטעין, או פשוט נראה כאילו הוא על ערש דווי. בלי פאניקה! יש פתרון, והוא פשוט ומהיר ממש שחשבתם. במצבים כאלו, כדאי ללכת אל מומחים שיטפלו בנייד שלכם בצורה הנכונה ביותר, ולא להסתמך על חובבנים שעלולים לעשות עוד נזק. במאמר זה נסביר בדיוק למי כדאי לפנות ולמה. 

 

צרות בצרורות

כיום, כמעט ואין מי שלא מסתובב עם מכשיר נייד בכיס. אנחנו תלויים בצורה מוחלטת בניידים שלנו – בין אם זה לעבודה, ללימודים, לחיי המשפחה, לזוגיות וגם בכול שעות הפנאי. לא נעים להודות, אבל רוב היום אנחנו גוללים בו, בין אם יש לנו או אין לנו מטרה אמתית. מה קורה כשהנייד עובר תאונה? פחד אלוהים. כול כך הרבה דברים יכולים להשתבש כשאין לנו נייד זמין ומתפקד. אז מה עושים?

לתקן אייפון

יש על מי לסמוך

כאמור, הנייד שלנו הוא הכלי הכי חשוב שיש לנו, ואנחנו משתמשים בו באופן תמידי יום יומי. כשמשהו קורה לו, חשוב להפקיד אותו בידיים טובות ומנוסות, שידעו לטפל בו במקצועיות ובטיחות. בין אם אתם צריכים להתמודד עם החלפת מסך, החלפת סוללה או העברת היסטוריית שיחות בווטסאפ, אתם לא לבד. חברה מקצועית כמו https://directfix.co.il תוכל לעזור לכם במגוון של בעיות. הנה כמה לדוגמא:

 

שירותי גיבוי iCloud

יש מצב שתצטרכו לגבות את הנתונים בנייד התקול שלכם, והדרך הכי טובה היא לגבות אותם דרך iCloud. שירותי הענן של אפל אמינים וטובים, ועם קצת עזרה תוכל ולהבין בדיוק איך לגבות את הנתונים שלכם ולא לאבד שום דבר חשוב.

 

החלפת מסך לאייפון

המסך נפל מהכיס, מהשידה או מהשולחן – ונסדק לגמרי? או אפילו רק קצת, אבל זה פוגע ביכולות המגע שלכם עליו? אין בעיה. המוחים של דיירקט פיקס יטפלו בכול המסכים הסדוקים בצורה אמינה ויכולו להחליף לכם אותו במסך מקורי וגם כאלו שלא, לבחירתכם.

לתקן אייפון

תיקון בתקלות טעינה

האייפון פשוט לא מגיב? חושבים שהוא פשוט מת, או שזו תקלה בבית הטעינה? יהיה בסדר! הזמינו אליכם שירותי מעבדה מומחית ואנשי המקצוע יוכלו להחיות אותו מחדש, בעזרת הציוד והמכשור המתקדם ביותר. תוך זמן קצר הוא יקום לתחייה.

 

למה דיירקט פיקס?

הרי יש כול כך הרבה חברות וחנויות שמציעות שירות תיקוני אייפונים וניידים בכלל. למה דווקא הם? הנה כמה סיבות:

  • זמינות מידית – הם יגיעו תוך שעה אחת בלבד!
  • חלפים באיכות גבוהה
  • מחירים אטרקטיביים לכול כיס
  • תעודת אחריות מלאה ומקיפה
  • ניסיון של 13 שנים וטלפי לקוחות מרוצים

 

לסיכום

גם אם זה נראה ככה, תקלות בניידים הן לא סוף העולם. יש למי לפנות בעת צרה – ובמידה ובוחרים נכון, גם יש על מי לסמוך. שימו את הנייד היקר שלכם בידיים טובות, מקצועיות ואמינות, וקבלו אותו כמו חדש במהירות ובבטחה.

לתקן אייפון

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו