אמריקה זה כאן! הכל על משחק הלייזר טאג

משחק הלייזר טאג נחת בארץ לפני זמן מה והפך להיות לאחד המשחקים האהובים ביותר על ידי ילדים (ומבוגרים). התוודענו לעניין זה לפני כמה ימים, כשהוזמנו לאירוע ובו היה אזור משחקים שכלל בעיקר משחקי לייזר טאג שהתגלו כאהובים על רבים. יצאנו להכיר את המשחק האהוב מקרוב, כדי להכיר לכל אחד את הפרטים החשובים אודותיו. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יוצאים מפה מומחים במשחק זה.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על הלייזר טאג: איך משחקים בו?

אם הגעתם לכאן, אתם כנראה שואלים את עצמכם "מה זה בכלל לייזר טאג? ולמה כולם מדברים עליו?". ובכן, אנחנו שאלנו את עצמנו את השאלה הזו לפני שהתחלנו לכתוב את המדריך ויש לנו תשובה ברורה עבורכם. מדובר במשחק לחימה ואסטרטגיה שמדמה לוחמה בשטח עם כלי נשק.

במהלך המשחק, המשתתפים יכולים לירות אחד בשני באמצעות רובים ענקיים שנראים אמיתיים (אבל הם לא, אלה רובי לייזר). רובים אלו מבוססים על אינפרה אדום וחיישנים שנמצאים על גופם של השחקנים, כך שאפשר לקלוט מי מהשחקנים נורה במהלך המשחק ונפסל.

משחק לייזר טאג

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על הלייזר טאג: אפשר להזמין אותו לאירועים

כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לרוץ לחנויות ולבדוק אם יש בהן רובי לייזר. שכן, יש אפשרות להזמין את המשחק לאירועים שונים. אתם יכולים לערוך אירוע בשטח או באזור רחב ידיים ולהקים פינה שתאפשר למוזמנים לשחק עם לייזר טאג. מי שעשו זאת, אמרו לנו שהם נהנו מאירוע בלתי נשכח.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על הלייזר טאג: יש לו יתרונות רבים

כדאי שתדעו שיש לא מעט יתרונות למשחק הלייזר טאג. היתרון המשמעותי ה – 1 שמצאנו נוגע לנוחות. המשחק נחשב לנקי במיוחד וזאת בניגוד למשחק הפיינטבול הוותיק שאתם וודאי מכירים. שכן, אין פה זריקה של כדורי צבע שעשויים להתפוצץ על הבגדים. בנוסף לכך, הוא נחשב למשחק נוח שאין בו סכנת פגיעה ממשית.

משחק לייזר טאג

הדבר ה – 4 שאתם צריכים לדעת על הלייזר טאג: כדאי לבחור בו

מצאנו כל מיני סיבות שגרמו לאחרים להזמין את הלייזר טאג והחלטנו להעלות אותן לכאן בפסקה ייעודית. הנה כמה מהסיבות הנפוצות ביותר שחשוב להכיר בהם מראש:

  • אין הגבלת גיל למשחק זה, כך שילדים ומבוגרים יכולים לשחק זה לצד זה
  • לא צריך להצטייד בבגדים מיוחדים, קסדות או מסיכות
  • אפשר לשלוט במספר של הפסילות לאורך המשחק כולו ובקלות
  • אין צורך בטעינה של מחסניות או של כדורים במהלך המשחק

 

השורה התחתונה – צאו לשחק בלייזר טאג!

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים החשובים על לייזר טאג, כך שנותר לכם רק לבדוק פרטים על אפשרויות ההשכרה וליידע את החברים שלכם שהאירוע הקרוב שלכם הולך להיות מיוחד במינו.

משחק לייזר טאג

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו