באילו רשתות חברתיות מומלץ לפרסם את העסק?

רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנו נוהגים להתעדכן באמצעותן בחייהם של חברים ומכרים ואף של ידוענים. בתוך כך, בין אם אנו רוצים בכך או לא, דרך הרשתות החברתיות אנו גם נחשפים לפרסומות, קידום עסקים ממומנים וכדומה. לכן, בתור בעלי עסקים – אין ספק שאנו צריכים לשקוד על פרסום האתר והעסק שלנו ברשתות החברתיות, על מנת להפוך אותו לרלוונטי ואטרקטיבי עבור קהל היעד הנכון. איך נעשה זאת?

 

אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת תמונות ומדיה מהנפוצות בעולם, אם לא הנפוצה ביותר. אינסטגרם מאפשרת בניית עמוד עסקי, ואף גישה לחנות אינטרנטית היישר מהאפליקציה. בנוסף, גם במידה והעסק שלכם לא זקוק לחנות אינטרנט אלא לפרסום בלבד, ניתן לבצע זאת באמצעות פרסום באינסטגרם.

באינסטגרם ישנה אפשרות לקדם את העמוד או את התמונה המסוימת שפרסמתם, באופן ממומן. באמצעות תשלום לאינסטגרם, תוכלו לבחור תקציב מסוים אשר בעזרתו תגיעו לקהל יעד מסוים, שיבחר על פי תחומי עניין ו/או אזור מגורים של המשתמשים.

באמצעות פרסום באינסטגרם תוכלו לדחוף את העסק שלכם קדימה ולהישאר רלוונטיים, וכן לרכוש לעצמכם קהל יעד מעולה שיעקוב אחרי הדף שלכם באפליקציה, ויוכל להתעדכן בעסק שלכם ובמוצרים או השירותים החדשים שאתם מציעים.

 

פייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית היציבה והידועה בעולם, גם היא כבר מזמן לא מיועדת רק למשתמשים פרטיים. גם פייסבוק, בדומה לאינסטגרם – מציעה פלטפורמת עסקים משוכללת המעניקה לכם את האפשרות לפרסום בפייסבוק והגעה לקהל הלקוחות הרלוונטי ביותר עבור העסק שלכם.

גם בפייסבוק ניתן "לטרגט" – להגדיר קהל יעל מסוים על פי קריטריונים שונים כמטרה למודעה, באופן שימקסם את היעילות של התקציב שאתם מעוניינים להקדיש עבור השיווק הדיגיטלי. בפייסבוק גם ניתן לצבור דירוג לעסק שלכם, וככל שתעשו את הפרסום נכון ותעניקו שירותים בצורה טובה, תוכלו להשיג דירוג גבוה – פרמטר החשוב עבור קהל הלקוחות שלכם ועוזר להם להחליט האם לפנות לעסק שלכם או לא.

 

איך עושים את זה נכון?

קידום ברשתות החברתיות בפרט ושיווק דיגיטלי בכלל – הוא אינו "משחק ילדים" וקשה לעשות אותו באופן בלתי מקצועי, בעצמכם. שיווק דיגיטלי הוא מקצוע של ממש, וחשוב להיעזר באנשים המקצועיים בתחום על מנת שלא לבזבז את התקציב שבחרתם להקדיש, על שיווק דיגיטלי בלתי יעיל שיכול להשאיר את העסק שלכם במקום, ואף לעיתים לפגוע בו.

ישנן חברות המתמחות בשיווק דיגיטלי וישמחו להעניק לכם שירות במיתוג העסק, בניית אתר וקידום ממומן ואורגני הכולל בתוכו כמובן שיווק באמצעות הרשתות החברתיות.

 

סיכום

שיווק דיגיטלי הוא חלק מהעולם שלו, שלא ניתן להתעלם מחשיבותו לעסקים. בין אם תרצו לשווק את העסק או המוצרים שלכם בגוגל, או ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, כדאי להיעזר באנשים מקצוע על מנת למנוע בזבוז של תקציב שהוקדש לשיווק, באופן לא יעיל.

אפליקציות

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו