למה חשוב לעשות ביטוח אחריות מקצועית כאשר מדובר בטכנולוגיה

למה מתכוונים כשאומרים ביטוח אחריות מקצועית?

נקרא גם ביטוח מקצועי או ביטוח רשלנות מקצועית, ביטוח זה נועד לדאוג לכם – בעלי המקצוע מכל תביעה מכל לקוח בגין כל טעות\רשלנות\סיבה אחרת שנגרמה במסגרת העסק שלכם.

קיימות סיבות רבות בצדק או לא לתביעה נגדכם ונראה שנרשמת עלייה של הגשת תביעות מסוג זה בשנים האחרונות.

 

ביטוח אחריות מקצועית חשוב מאוד ואסור לפספס אותו! למה?

  1. כל אחד צריך שידאגו לו – גם אם אתם כבר אנשים גדולים והקמתם את העסק השלישי שלכם, אל מנת שתוכלו להמשיך לקיים ולפתח את העסק שלכם בנחת אתם צריכים לדעת שיש מי שמגן עליכם בפני כל תביעה שעלולה להגיע.
  2. תמיד יכולות להיות טעויות – כולנו אנשים ועוד לא רובוטים ולכן תמיד יכולות לקרות טעויות, מתום לב, מלחץ, חוסר תשומת לב, אי הבנה פשוטה שהתגלגלה לאסון שלם. גם אם מי שעומד מולכם מבין את זה זכותו לתבוע את מה שמגיע לו וזכותם לקבל הגנה בפני התביעה.
  3. הסטטיסטיקה עולה – כמויות התביעות מול בעלי מקצוע עולה ועולה מדי שנה וההוצאות הכספיות בהתאם. הכינו עצמכם מראש עם ביטוח ותהיו יותר מוגנים.
  4. דרישות מקצועיות – בין אם אתם מעסיקים עובדים או משתפים פעולה עם גופים חיצוניים לעסק שלכם, דעו שיהיו מי שידרשו להציג פוליסת ביטוח אחריות מקצועית.

 

מה ביטוח אחריות מקצועית מכסה?

ביטוח עסק וביטוח צד ג' לא מחליף ביטוח אחריות מקצועית מכיוון שהם מכסים רק תביעות המוגשות בגין הפרת חובתכם המקצועית וכפי שציינו כבר יש עוד מגוון סיבות אפשריות לתביעה.
ביטוח אחריות מקצועית מעניקה את ההגנות הבאות –

  • כיסוי הוצאות הגנה משפטית עבור תביעות בגין רשלנות מקצועית נגדכם או נגד עובד המועסק אצלכם.
  • כיסוי עלויות וייעוץ משפטי – כתיבת הכתב ההגנה, גביית תצהירים וכו'..
  • כיסוי כלל ההוצאות המשפטיות ובהליכים פליילים.
  • כיסוי ניהול משא ומתן בבית המשפט.

כמובן ניתן להוסיף מגוון שירותים והרחבות לפוליסה התואמות את העסק וצרכיו.

 

למה חשוב לעשות ביטוח אחריות מקצועית שמדובר בטכנולוגיה?

קל להבין למה קבלן עבודות בניין או רופא נדרש לביטוח אחריות מקצועית, מכיוון שניתן לדמיין בפשטות שטעויות שיגרמו בעסק כזה יכול להביא לאסון חמור. אך למה עיסוק בטכנולוגיה חייב וחשוב מאוד שיחזיר בביטוח כזה גם?

היום חברות הטכנולוגיה עובדות בתחרות ובקצב גבוהה במיוחד. הן נדרשות למתן פתרונות מהירים וחדשים. פעולה זריזה וחכמה ולעשות עבודה בלתי נגמרת אל מול כן החברות הבינלאומיות שעובדות מסביב לשעון לכן אותן החברות חייב בביטוח שיגן עליהם מכל צרה שעלולה להגיע עקב המירוץ שבו העבודה מתבצעת ודברים עלולים ליפול בין הכיסאות.

לסיכום, כדי שתוכלו להיות רגועים ומסוגלים להמשיך להתפתח בטחו את עצמכם בביטוח אחריות מקצועית ויהיה לכם יותר אוויר לנשימה.

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »