כל הגאדג'טים לספורט ולכושר שאתם חייבים להכיר

קשה לומר מה הפך לפופולרי יותר בשנים האחרונות – עולם הספורט או עולם הטכנולוגיה. מה שבטוח, הם שלובים כיום זה בזה, ועל כך נדבר במאמר הבא שיציג גדג'טים מובילים בעולם הספורט.

 

ספורט וטכנולוגיה

בעוד העולם הטכנולוגי ממציא את עצמו כל הזמן מחדש, בשנים האחרונות עולם הספורט נתן קפיצה אדירה בעיקר בפן התודעתי. אם בעבר רק ספורטאים מקצועיים, אנשים המתפרנסים מכושר או כאלו עם זיקה לתחום היו עוסקים בספורט באופן קבוע, הרי שהיום החשיבות הבריאותית של פעילות גופנית ידועה לכל.

שיעורי הספורט בבית הספר הולכים ומשתפרים, גם הפקידים המעונבים יוצאים לריצה בתחילת/סוף יום העבודה שלהם, שלא לדבר על חוגי התעמלות למבוגרים שצברו תאוצה בשנים האחרונות. בתקופה האחרונה אנו נחשפים ליותר ויותר גאדג'טים שבאים להקל על הפעילות הספורטיבית שלנו.

 

תנועה וכושר גם בישיבה במשרד

עם פרסום של יותר ויותר מחקרים בנושא התרומה האדירה של פעילות גופנית לבריאות ואריכות ימים, המודעות התפשטה גם בקרב אלו שנהגו להדיר את רגליהם מחדרי הכושר. גם אלו שלא נדבקו ב"חיידק הכושר". גם עבור אלו ניתן למצוא גאדג'טים לספורט וכושר, פתרונות מגניבים שימנעו מהשרירים להתנוון או להתעייף.

כדור כוח בעל הנעה עצמית למשל, תורם לשחרור המפרקים ומועיל מאוד לאלו שעוסקים בהקלדה ובשאר העבודה המשרדית, ויכול למנוע התכווצויות במהלך יום העבודה. פתרון דומה שעשוי לעזור הוא קפיץ התנגדות, שנראה כמו מין מפתח שוודי, בעל התנגדות משתנה. הכדור וגם הקפיץ יכולים אף לתרום להורדת לחץ ומתח.

 

לרציניים- סט כושר למשרד

אנשים רבים אינם מוצאים זמן לאימון מלא אחרי שעות העבודה, ומתקשים לשלב זאת בין החיים האישיים למקצועיים. עולם הכושר הנייד מציע לפתור בדיוק את הבעיה הזו עבור אלה שרוצים למצוא את הזמן להפעיל קצת את השרירים, אפילו בעבודה.

אפשר, למשל, למצוא גלגלת מיוחדת בעלת רצועות התנגדות ולבצע אימון קצר. רצועות TRX מיועדות במיוחד לתלייה על דלתות או משקופים ומאפשרות מגוון רחב של תרגילים במינימום ציוד, כשכל מה שבעצם צריך הוא לפנות מעט זמן.

 

שיפור יכולות הריצה

עולם הריצה עבר מתיחת פנים משמעותית בשנים האחרונות. החשיבות העצומה של פעילות סיבולת לב ריאה לשיפור התפקוד היומיומי שלנו ובכלל לאורח החיים, הביאה אנשים רבים לצאת לריצות, קצרות וארוכות, ואף לשים לעצמם מטרה ולהגיע למרתון.

בעבר היה צורך במאמנים אישיים, ועדיין מומלץ להיעזר בגורמים מקצועיים, אך הטכנולוגיה של היום בכלל והשעונים החכמים בפרט, מאפשרים לנתר את לחץ הדם, מספר הצעדים, המהירות והמרחק של כל אדם, ובכך לסייע לו לשפר את ביצועיו ולהגשים את היעדים שהוא מציב לעצמו. וכמו כל דבר, ניתן לשתף את הנתונים ברשתות החברתיות.

 

הגאדג'טים כאן בשבילנו

התפתחות עולם הגאדג'טים לספורט ולכושר מסייעת לנו לשפר את אורח החיים שלנו ולשמור על בריאותנו. חברות הייטק רבות מאתגרות את עובדיהן ומציעות תגמולים שונים על סמך הפעילות הפיזית שלהם במטרה לעורר מוטיבציה לעשות ספורט גם אם העבודה היא במשרד מול מחשב. הפתרונות המגוונים בשוק מאפשרים גם לעובד שמאחורי השולחן לשלב פעילות ספורטיבית ביום יום למען אריכות ימיו.

גאדג'טים לכושר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו