גאדג'טים מגניבים – לכלוב לתוכי

התוכי הוא חיה מאוד אינטליגנטית, מתוך 330 מינים הקיימים בעולם, חלקם מסוגלים ללמוד שפות ולדבר.

חוכמתו הרבה של התוכי, גם גורמת לו לשעמום מהיר מצעצועים ומשחקים למיניהם, ולכן רצוי להחליף לו אותם בקצב מהיר.

שלא כמו הכלב והחתול שעברו ביות, ומלווים את האדם לאורך השנים, התוכי הוא חיית בר ורגיל לחיים בלהקה, אי לכך כאשר רוכשים תוכי, חשוב מאוד

להקצות לו זמן איכות למשחק והנאה, או לרכוש זוג תוכים ולא רק אחד.

 

גאדג'טים מגניבים לכלוב של התוכי

האינטליגנציה ומהירות התפיסה של התוכי, גורמת לו לסקרנות רבה ורצון ללמוד. גאדג'טים מגניבים ושונים, הנמצאים בתוך הכלוב של התוכי, מייצרים לו את הגירוי הנחוץ עבורו, ומאפשרים לו משחק ולמידה, בעזרת היצרי הבסיסי הקיים בו.

 

איזה גאדג'ט כדאי לבחור?

כאשר רוצים לרכוש עבור התוכי גאדג'ט מגניב, כדאי לבחור גאדג'ט המתאים בגודלו לכלוב של התוכי. גאדג'ט גדול מידי, לא יותיר בכלוב מקום מספיק לתוכי על מנת לנוע, ולעומתו גאדג'ט קטן מידי, יגרום לתוכי לא לשים אליו לב, או להתעלל בו ולהוציא אותו מכלל שימוש. בנוסף, צריך גם להתחשב בגודל של התוכי עצמו, כאשר בוחרים גאדג'ט עבורו. לתוכי קטן כדאי לרכוש גאדג'ט קטן, כדי שיתאפשר לו לבצע פעולות כגון: משחק, טיפוס, נשיכה ועוד, ולתוכי גדול, רצוי לרכוש גאדג'ט גדול וחזק, על מנת שהתוכי יצליח לפרקו ולהשחיז עליו את המקור.

 

גאדג'טים מוצלחים

הגאדג'טים הכי מוצלחים לתוכי, הם אלו המגרים את התוכי, גם מהפן הפיזי וגם מהפן המוטורי. חשוב לבחור גאדג'טים שיש בהם עניין, שהם מסקרנים, חדשניים, מגוונים, המגרים את החושים, ססגוניים, שיש להם ריח או צליל מסוים, ואף טעם מסוים, כמו למשל כלוב לתוכי עם מגרש משחקים. גאדג'ט טוב הוא כזה שיהיה מזמין למשחק ומסקרן, על מנת שהתוכי ימשיך להיות פעיל, גם כאשר הוא בכלוב ולא בסביבתו הטבעית.

 

גאדג'טים בטוחים

חשוב לוודא כי הגאדג'ט שאתם רוכשים לתוכי שלכם, בטוח למשחק עבורו. הגאדג'ט צריך להיות עמיד לניקורים, ללעיסות, משיכות ועוד, ובמקרה של גאדג'ט רך, חשוב לבדוק שאין לו חוט פרום או דבק רעיל, ושאינו מכיל חומרים המסכנים את התוכי.

 

גאדג'טים שקל לנקות

בחירת הגאדג'טים צריכה גם להיות מעשית. על מנת לשמור על בריאותו של התוכי, יש צורך לנקות את הכלוב שלו, אחת למספר ימים. בחירת הגאדג'טים, צריכה להיות גם היא, על פי הנוחות בניקיון, ובנוסף, גאדג'טים שקל להרכיב אותם, אחרי הפרוק והניקוי שלהם.

 

לסכום

רכישה של גאדג'ט מגניב עבור תוכי, צריכה להיות מותאמת לגודלו של הכלוב. גאדג'טים מוצלחים הם אלו המגרים את התוכי, מכל הבחינות, שהם ססגוניים, חדשניים, שיש להם צליל, ריח ואף טעם, בנוסף, על הגאדג'ט להיות גם עמיד, בטיחותי וקל לניקוי.

 

חייה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »