כיצד בוחרים גאדג'טים ממותגים שהלקוחות יאהבו?

חלק אינטגרלי מכנסים ואירועי קידום מכירות – תופסים מתנות וגאדג'טים ממותגים ללקוחות. מתכננים אירוע ותוהים איך לבחור את מתנת הקידום הרלוונטית ביותר שתשיג את המטרה לשמה אתם מעניקים אותה ללקוחות שלכם? במדריך הבא נעמוד על הכללים החשובים בבחירת מוצרי פרסום וגאדג'טים ממותגים.

 

טיפים לבחירת גאדג'טים ממותגים ללקוחות

הקפידו על איכות גבוהה

בהזמנת מוצרי קד"מ וכן גאדג'טים ממותגים אסור לנו לעשות צחוק מהלקוחות, עלינו להקפיד על הזמנת מוצרים באיכות גבוהה במיוחד שתשמש אותם בטווח הארוך, זאת על מנת ליצור תדמית אמינה ולייצר אצל הצרכנים תחושה של רווח. בנוסף, במידה והגאדג'ט ממותג בסמל החברה ככל שהמוצר יחזיק מעמד זמן ארוך יותר, כך החשיפה לשם המותג ולמסריו תהיה ארוכת טווח.

כיצד בוחרים גאדג'טים ממותגים שהלקוחות יאהבו?

חשבו על רעיונות מחוץ לקופסה

חדשנות היא שם המשחק במתנות קד"מ. שימו לב שאתם לא הראשונים בחלוקת גאדג'טים ממותגים ללקוחות שלכם. על מנת להיות זכירים ומזוהים עם מסר חיובי ומרענן, חשוב לבחור בגאדג'ט מגניב, משתלם ושונה.

 

בחרו בצבעים עזים למוצרי הקד"מ שלכם

שוב, על מנת לבלוט ולהיזכר חשוב לבחור בצבעים בולטים של הגאדג'טים אותם תחלקו במהלך כנס או אירוע עבור הלקוחות. צבע עז הוא צבע הנקלט היטב בעין. כך תגדילו את סיכוייכם להיקלט בתודעת הלקוחות.

 

בחרו בגאדג'ט הקשור בשירותי העסק שלכם

מחקרית, קיימים סיכויים גבוהים יותר של חזרת לקוחות לקניית מוצרי העסק במידה ונתתם להם גאדג'ט הקשור במוצרי העסק. כך לדוגמה סוכנות רכבים יכולה לפנק את לקוחותיה באביזרים ממותגים לרכב. הנאת המשתמשים עשויה לגרום להם לחזור לחברה המצ'פרת ולבצע עמה עסקה.

 

התייעצו עם חברים ובני משפחה

תמיד טוב לקבל חוות דעת נוספת. ערכו סקר לקרובים לכם ושאלו אותם לגבי הגאדג'ט המועדף עליהם. תתפלאו לשמוע תשובות שלא הגיתם אותם מראש. נסו לחפש אנשים הקרובים ככל האפשר לפרופיל של הלקוח שלכם, כך לדוגמה אם אתם מוכרים קרמים לשיער מתולתל, נסו לתשאל בנות מתולתלות על המתנה שתשמח אותן.

 

השקיעו בגאדג'ט ממותג

תחום הפרסום הוא תחום שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם – ככל שתשקיעו יותר כך התוצאות תהיינה משמעותיות יותר. הלקוחות שלכם יודעים לזהות איכות ויוקרה והם "מחזירים אהבה" לעסקים שמכבדים את צרכיהם. רכשו גאדג'טים ממותגים בעיצוב מדויק ובהתאמה מוחלטת לרצונות הלקוחות על מנת למתג את עצמכם כחברה מבוססת ושווה.

 

גאדג'טים ממותגים – כך תבחרו אותם

לסיכום, חשוב מאוד להשקיע ברכישת גאדג'טים ממותגים שישרתו את מטרות החברה ויעניקו ערך מוסף ללקוח. הקפידו על בחירת צבעים עזים למיתוג בולט והעדיפו רכישת גאדג'טים של פירמה מוכרת. חשוב להתייעץ עם מביני דבר בעולם העסקים וכן עם לקוחות פוטנציאליים על מנת להגדיר את הגאדג'ט הנכון עבורכם לכנס הקד"מ הבא.

כיצד בוחרים גאדג'טים ממותגים שהלקוחות יאהבו?

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »