כשטכנולוגיה ועיצוב נפגשים: הכירו את הגאדג'טים שישנו לכם את חווית הבישול!

מרגישים מבואסים כל פעם שאתם נכנסים למטבח לבשל? נמאס לכם להתכופף למגירה של הסירים ולהפוך הכל עד שאתם מוצאים מה שאתם צריכים? אולי הגיע הזמן לערוך כמה שינויים במטבח שלכם ולהחזיר לכם את הריגוש שבבישול.

הרי כל חובב בישול בסוף יתלונן על הדברים שמסביב – שטיפת כלים, לכלוך שמצטבר, צפיפות ועוד. panel-k.co.il מספקים לכם פתרונות למטבח מודרני אשר ישדרג לכם את רמת העיצוב והפרקטיות, ואף יוסיף לכם גאדג'טים טכנולוגיים שיחסכו לכם זמן יקר ומתסכל.

 

6 גאדג'טים שיהפכו לכם את חווית הבישול למהנה יותר

  1. מקררים חכמים – מקררים חכמים באים כיום עם עיצוב מודרני ויפה, ברמת גימור ואסתטיות שיכולים להשתלב עם החלל בצורה עדינה, דלת מראה ועוד. גם מבפנים הם מעוצבים בצורה מאוד נוחה ומאפשרת להגיע לכל מוצר מבלי להוציא את כל המקרר החוצה. מקררים כאלו מגיעים עם טכנולוגיה חכמה ומאפשרים לכם לשלוט על המקרר מרחוק באמצעות טלפון נייד. יתרה מכך, ישנם מקררים המציעים אפשרויות כמו התקררות אוטומטית ועוד אופציות מעניינות.
  2. כיריים חשמליים עם טכנולוגיה חכמה המציעים שליטה מרחוק בחימום ובבישול. ישנם דגמים המזהים ממה הסירים עשויים ומתאימים את החום לפיכך. בנוסף, כיריים חשמליים נותנים מראה מודרני למטבח ומוסיפים לעיצוב, משתלבים יפה עם השיש ולא בולטים החוצה כמו כירת גז.
  3. תנור מיקרו משולב – מיקרו תנור משולב מספק את היתרון של תנור ומיקרוגל במכשיר אחד. יכול להפוך את הבישול והחימום לפשוטים ויעילים יותר, חוסך מקום במטבח ומעניק מראה יותר יפה ונקי למטבח.
  4. מכשירי חיתוך חשמליים – אמנם יהיו בקהל אנשים שיגידו שהם אוהבים לחתוך, ממש כמו אנשים שאוהבים לשטוף כלים. אך למי מבינינו שלא רואה במלאכות אלה תרגול מיינדפולנס, הגיע הזמן להשתדרג למכשירי חיתוך חשמליים שיחסכו לכם זמן יקר, וגם לשפר את יכולת החיתוך. יש מכשירים המתאימים לחיתוך של ירקות, פירות, וגם בשר.
  5. מכונת קפה אוטומטית – מכורים לקפה אמיתי ולא נס קפה או שחור בוץ? מכונת קפה תיתן לכם את הארומה בקפה שאתם מחפשים, וניחוח נעים בבית ממש כמו בבית קפה הפינתי האהוב עליכם בדרככם לעבודה. ישנם דגמים עם מגוון רחב של אפשרויות כמו מכונות עם קפסולות עד למכונה מקצועית שתטחון לכם פולים טריים היישר לכוס עם מקציף חלב שיוציא לכם את הקפוצ'ינו האהוב עליכם.
  6. מצלמת אבטחה במטבח – נשמע קצת הזוי, אבל אם את אמא לכמה ילדים וצריכה לאסוף אותם מבית הספר בזמן בישול, מצלמה במיקום נכון יכולה לספק לך מעקב אחרי הבישול, ואם אתם פריקים של בישול ומבשלים סיר למשך לילה שלם, מצלמה יכולה לתת לכם מעקב מעניין אחרי התהליך המתפתח.

מטבחים

לסיכום

בין אם אתם חובבי בישול או לא, אם אתם משתמשים במטבח לא מעט, כדאי לכם לשקול הוספת גאדג'טים מסויימים שיקלו על חייכם ויצרו לכם חווית בישול נוחה ונעימה יותר, וגם יוסיפו לכם שליטה מירבית אחר הנעשה. בהצלחה!

מטבחי יוקרה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »