ג'ימבורי להשכרה לאירוע – סוגים והמלצות

ככל שמתבגרים, נהיה יותר ויותר קשה לפגוש את החברים שלכם. בשלב מסוים מרבית האנשים שסביבכם מחליטים להתחתן, להביא ילדים ולשקוע בשגרה. כאשר אתם מנסים להזמין אותם לאירוע או לביתכם, הם מיד דואגים למה שיעשו עם הילדים והפעוטות. אז הנה הפתרון עבורכם – ג'ימבורי להשכרה לאירועים. איך מזמינים, אילו סוגים יש ומה מומלץ להזמין אלה ה- רק חלק מהשאלות עליהם נענה במאמר זה.

 

מה זה בכלל ג'ימבורי?

הורים לילדים, אתם יכולים לדלג על הפסקה הבאה, כי היא מיועדת עבור אלו שאין להם מושג מה זה ג'ימבורי. ג'ימבורי הינו מתחם שמטרתו לשעשע ילדים ותינוקות, הכולל משחקים בטוחים שנועדו לגרות פעילות מוטורית אצל הילדים והפעוטות. מתחם ג'ימבורי בדרך כלל עשוי מחומרים רכים ומזרנים, על מנת למנוע אפשרות של פגיעות או פציעות אצל הילדים המשחקים. ג'ימבורי הינה פעילות מועדפת על תינוקות ופעוטות ולכן קיימים מתחמי ג'ימבורי מרובים ברחבי הארץ. במאמר זה נתרכז באפשרות של ג'ימבורי להשכרה עבור אירועים פרטיים.

 

למה צריך ג'ימבורי לאירוע?

בין אם מדובר באירוע בר או בת מצווה, חתונה או כל אירוע אחר, עבור הורים לילדים קטנים מדובר באתגר לא פשוט. ילדים קטנים משתעממים בקלות באירועים מן הסוג הזה ומונעים מהוריהם את האפשרות לשוחח עם שאר אורחי האירוע או ליהנות מהחוויה. הזמנת אטרקציה שמטרתה להעסיק את הילדים הקטנים, וכך לתת זמן מנוחה להורים הצעירים, הינה מומלצת עבור אירועים אליהם צפויים להגיע תינוקות ופעוטות. מומלץ בחום להזמין מתחם ג'ימבורי, או פעילות אחרת לתינוקות, במיוחד באירועים המתרחשים בבוקר או בצהריים, שכן בשעות אלה למרבית ההורים אין בררה אלא להביא את ילדיהם לאירוע.

 

אילו סוגי ג'ימבורי קיימים?

ישנו מגוון רחב של מוצרי ג'ימבורי שונים וניתן להזמין אותם בשלל חבילות או מבצעים. אחד הפריטים המומלצים ביותר הוא בריכת כדורים, בגודל סטנדרטי או גדול. מוצר נוסף שכדאי להזמין הוא עמדות קליעה שונות, שמתאימות לילדים בגילאים שונים. מכיוון שבג'ימבורי יש מספר רב של מתקנים שונים, לא אמשיך לפרט על סוגי מתקנים ספציפיים שכדאי להזמין, אלא אמליץ בכלליות על חבילות ג'ימבורי המיועדות לפעוטות, אשר כוללות מספר רב של מזרני הגנה, המאפשרים לילדים לשחק ללא פיקוח צמוד של ההורים.

 

אז איך יודעים איזו חבילת ג'ימבורי להזמין?

במידה והחלטתם להזמין חבילת ג'ימבורי אבל אתם לא בטוחים איזו להזמין, חשוב למדוד את חלל האירוע ולתכנן את מיקום הג'ימבורי, על מנת לוודא שלא תזמינו מתחם גדול מדי שלא יתאים במידותיו. פקטור נוסף שכדאי לשקול הוא מספר הילדים המוזמנים, לפיו תוכלו לדעת את גודל המתחם שכדאי להזמין.

 

סיכום

מתחמי ג'ימבורי הם פתרון נוח ומעולה עבור אירועים אליהם מוזמנים הורים וילדיהם הקטנים. שימו לב לבדוק את מספר הילדים שצפוי להגיע ולפיו להזמין את המתחם שיתאים עבורכם.

פעילויות לילדים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »