דפוס איכותי ללא פשרות

הדפוס הוא תחום מרתק ומעניין שמתפתח ומתחדש כל יום. בשנים האחרונות, הטכנולוגיה התפתחה ואיתה גם מכונות הדפוס.

כיום אנו משתמשים באמצעיים יעילים וחדשניים יותר וכך אנו מדפיסים באיכות גבוהה יותר ובצורה יעילה ומהירה.

אנו משתמשים בעולם דפוס בדרכים שונות כגון: הדפסת חוברות, הדפסת עלונים, הדפסת ספרים, הדפסת מעטפות ופליירים, הדפסת כרטיסי ביקור ועוד.

בעזרת הטכניקות והטכנולוגיות המודרניות, ניתן לעצב את הכתוביות והמראה של הדפוס וכך להקנות לו מראה מעניין ויפה.

 

הדפסת חוברות

קיימים סוגים רבים של חוברות שמשמשות עבור מטרות וצרכים שונים. כיום, ניתן למצוא חוברות שמשמשות בתור עיתונים, ספרונים, קטלוגים למיניהם ועבודות אקדמאיות. כאשר אתם מדפיסים חוברות עליכם להחליט על מספר החלטות חשובות ומשמעותיות:

 

כריכת החוברת:

ראשית, עליכם להחליט מהו סוג הכריכה שבה תכרכו את החוברת. כיום קיימים סוגים ודגמים רבים של כריכות לחוברות לרבות: כריכת סיכות, כריכת ספירלה, כריכה קשה ועוד. כאשר אתם בוחרים את הכריכה שתשלים את החוברת שלכם, מומלץ להתאים אותה למספר העמודים ולאופי החוברת.

 

צבע ההדפסה:

לאחר שבחרתם את הכריכה לחוברת עליכם להחליט האם אתם מעוניינים להדפיס חוברת בהדפסה צבעונית או בשחור- לבן. הדפסה צבעונית תוסיף אור לחוברת ותיצור מראה שמח וצבעוני. לעומת זאת בחוברות רשמיות יותר מומלץ לבחור בהדפסה שחור- לבן.

 

פרטים טכניים:

בנוסף, עליכם להחליט על עובי, גודל וסוג הנייר בחוברת.

 

הדפסת ספרים

כיום, אנשים פרטיים וארגונים גדולים מדפיסים ספרים עבור צרכים ושימושים שונים. קיימים סוגים ופורמטים רבים של ספרים מודפסים לרבות: ספרי בישול, ספרי קריאה, ספרי קודש, ספרי לימוד, ספרי קומיקס ועוד. בדומה להדפסת חוברת, כאשר אתם מדפיסים ספר עליכם להחליט מספר החלטות חשובות:

סוג הכריכה:

ראשית, עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בספר עם כריכה קשה, כריכת עור או כריכה רכה. החלטה זו הינה החלטה חשובה מאוד שתשפיע על הרושם שהספר יוצר ועל המראה הראשוני שלו.

 

פרטים טכניים:

לאחר מכן, עליכם להחליט על פרטים טכניים רבים כגון: מספר העותקים, גודל הספר, מספר העמודים ועוד.

 

צבע ההדפסה:

יש להחליט האם אתם מעוניינים בהדפסה צבעונית או הדפסת שחור- לבן. התאימו בחירה זו לאופי הספר ולרושם שאתם מעוניינים להשאיר על הקוראים.

 

מדוע לבחור דווקא בגיל פרינט?

בחירת מפיק דפוס אצלו תדפיסו את הדפוס שלכם חשובה מאוד. יש לבחור במפיק מקצועי ומנוסה שמכיר את התחום והתנסה בהדפסה של ספרים, חוברות ועיתונים מסוגים שונים.

אנו ממליצים לכם להדפיס את הספרים שלכם בגיל פרינט ולהנות משירות מעולה עם יחס אישי ללקוח, מהדפסה איכותית ומקצועית, משירותי משלימים, מהקפדה מיוחדת על סדר וארגון בעבודת ההדפסה וממחירים הוגנים ונוחים. גיל פרינט תבצע עבורכם את העבודה באופן קליל ויעיל ותעניק לכם תוצאות איכותיות ומרשימות.

 

דפים מודפסים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו