דרכים לבצע ריסוס לשטח גדול וחיצוני

ריסוס יכול להיות עניין מבלבל, הדברה בכלל, אך בכדי לגשת לעניין בואו ותכירו קצת איך הדברים עובדים, מה השיטות, מה האפשרויות שלכם. לאחד שיהיה בידכם כל המידע, תוכלו לעשות את הבחירות שלכם ממקום מבין ויודע בלי בעיות.

 

ריסוס לחצר, איך זה עובד?

שטח גדול וחיצוני בדרך כלל מדובר בחצר, ולפני שתזמינו חברת הדברה שתעשה ריסוס לחצר שלכם, יש דברים שתצטרכו לדעת. ריסוס לחצר מגיע בסוגים שונים, תלוי בסוג המזיקים. צריך לקחת בחשבון את תנאי השטח וגם כמובן את בעלי החיים והאנשים שבאים במגע עם המתחם, חישבו היטב על היבטים אלו ותציגו אותם לחברת ההדברה שתזמינו.

 

סוגי ריסוס לחצר

אזורים אשר נמצאים ליד בני אדם ובעלי חיים יצטרכו לעבור ריסוס בשיטות עדינות יותר עם חומרי הדברה ירוקה. לשם כך יש כמה שיטות שונות, שימו לב שאזורי מרפסת או פינות ישיבה שיש בהן צמחייה, אלו אזורים דומים לחצרות. סוגי הריסוס מתחלקים בעיקר לשניים.

  • מזיקים – הסוג הראשון נוגע לחיסול המזיקים שבחצר בלבד.
  • צמחייה – הסוג שני מתייחס לחיסול מזיקים שנמצאים על הצמחים או ריסוס לחיסול צמחייה בלתי רצויה שנוצרה בתוכה קינון חרקים.

 

ריסוס משולב

פעמים רבות בכדי להגיע להרחקת מזיקים מקסימלית ואפקטיבית ביותר, חברות ההדברה יעשו ריסוס משולב שיכלול כמה שיטות שונות של הדברה בכדי לכסות את כל המוקדים הנגועים וכל סוגי המזיקים שיש באזור. בעצם בעת ההדברה, הם מפזרים כמה חומרי הדברה שונים במקומות שצריך, וכך תוקפים את הבעיות השונות הקיימות בבת אחת.

 

יתרונות של ריסוס משולב

  • המשך – שילוב מלכודות להמשך תחזוקה ומניעת מזיקים שעלולים להגיע בעתיד.
  • ידע – ידע נרחב שהשיטה מצריכה מצביעה על איכות ומקצועניות המדבירים.
  • מניעה – מונע מהמזיקים לפתח עמידות נגד חומרי ההדברה.
  • גיוון – גיוון שיטות בכדי לקבל תוצאות מותאמות אישית לכל סוגי המזיקים.

 

תבחרו במקצועיות

שטח גדול וחיצוני שמצריך הדברה יכול להיות עניין מסובך, הרבה מזיקים שונים והרבה מוקדים בדרך כלל תמצאו שם. לכן, הדבר החשוב ביותר, שאת הריסוס להדברה שתזמינו, תוודאו שעושה חברה מקצועית, כזו עם ניסיון רב שנים, התנסויות בחומים רבים ושיטות שונות שיוכלו להתאים את הריסוס שיעשו בשבילכם למה שקורה באופן ספציפי אצלכם.

 

ממה צריך להיזהר

כמובן שיש סכנות, עדיין יש חומרי הדברה רעילים שמשתמשים בהם בישראל, למרות שרוב השימוש בהם קורה בשטחים חקלאיים ואזורי מסחר. כשתזמינו מדביר, מוסמך עם רישיון, תוודאו באיזו שיטות הוא מתכוון להשתמש, ואם ניתן לעשות הדברה ירוקה, ריסוס משולב, ובאופן כללי תבהירו לו אם מדובר באזור שאנשים ובעלי חיים נמצאים בו הרבה.

 

דרכים רבות

אז נכון שיש לא מעט דרכים לרסס את החצר שלכם הוא השטח הגדול והחיצוני שלכם, אז כאשר תהיו בתקשורת ישירה עם מדביר, תוכלו להעלות בפניו את היקף הסיטואציה והוא יעשה התאמה. בעצם, הוא ידע לעשות את העבודה שלו כמו שצריך, וידאג להשתמש בשיטות מותאמות למה שאתם רוצים וצריכים.

ספריי

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »