האם ארגז חול אוטומטי מומלץ לחתולים?

באופן ממש לא מפתיע, כמו כל יצור חי, גם חתול צריך מקום לעשות בו את הצרכים שלו. לחתולי רחוב או לחתולים שחיים בטבע אין את הבעיה הזו, אבל חתולי בית ממש לא יכולים לעשות את הצרכים שלהם בתוך הבית.

זה לא ישמח את הבעלים שלהם. בשביל זה ישנם מספר פתרונות, כאשר רובם מתבססים על אותו עיקרון: ארגז שהופך ל'שירותים'. הכנו מדריך קצר שבו תשמעו על ארגז חול אוטומטי, והאם מומלץ להשתמש בו עבור החתול שלכם.

 

מה זה ארגז חול לחתולים?

אותם 'שירותים' לחתולים קיבלו את הכינוי ארגז חול, מכיוון שמדובר על כלי שמכיל מצע שנקרא חול. החתול נכנס אל הארגז או עולה מעליו, תלוי בגודל ובסוג הארגז, ועושה את צרכיו. צריך להתאים את גודל הארגז לגודל החתול שלכם, וניתן להשיג ארגזי חול במידות שונות.

חשוב לא פחות להקפיד על כך שלכל אחד מהחתולים שלכם יהיה ארגז חול משלו. כך תחסכו מריבות בין החתולים שלכם ותסייעו להם לשמור על הפרטיות. למידע נוסף היכנסו לאתר "הפינה של מיכל", בו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לדעת על גידול חתולים בפרט, וחיות מחמד בכלל.

ארגז חול אוטומטי

איך מתנהלים עם ארגז החול?

את הארגז צריך למלא בשכבת מצע בגובה של בערך 7 סנטימטרים. המיקום האידיאלי לארגז החול הוא במרחק מהמקום שבו החתול אוכל, שותה, וישן, וכמובן שכדאי למקם אותו באזור שיהיה נוח עבורכם.

ההיגיון שמאחורי הדרישה הזו הוא שחתולים הם חיות היגייניות, והם לא רוצים להטיל את הצרכים שלהם ליד המקום שבו הם אוכלים. חשוב להקפיד שארגז החול יהיה נגיש ויישאר נקי, אחרת החתול שלכם לא יעשה בו את צרכיו.

 

סוגים שונים של ארגזי חול

אולי לא ידעתם את זה, אבל יש סוגים שונים של ארגזי חול לחתולים. הסוג הראשון הוא ארגז פתוח, מדובר על ארגז נמוך יחסית שהחתול יכול לעלות עליו בלי בעיה. סוג נוסף של ארגז הוא ארגז חול סגור שבו יש פתח כניסה בחלק העליון או באחד הצדדים. ארגז חול אוטומטי יכול להגיע בתצורה פתוחה או סגורה, והיתרון הגדול שלו הוא הניקוי האוטומטי.

ארגז חול אוטומטי

האם כדאי להשתמש בארגז חול אוטומטי לחתול?

בארגז חול אוטומטי, המצע מתנקה אוטומטית בעזרת מסננת או מסרק שמוציאים את הצרכים של החתול מהמצע. מדובר על יתרון עצום מבחינתנו כמובן, מכיוון שזה חוסך לנו את הניקיון של הארגז. אבל זה מעולה גם מבחינת החתול.

חתולים לא רוצים להטיל את הצרכים שלהם במקום לא היגייני, ואם אין לכם זמן, או שאתם עלולים לשכוח לנקות את הארגז שלהם, אז לא יהיה להם היכן להטיל את הצרכים. גם מבחינה זו ארגז חול אוטומטי הוא פתרון מצוין.

 

סיכום

ארגז חול אוטומטי הוא פתרון מעולה ומומלץ עבור חתולי בית!

ארגז חול אוטומטי

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו