האם לסגור מרפסת או להשאיר אותה פתוחה?

יש לכם מרפסת בדירה ואתם מתלבטים האם להשאיר אותה פתוחה או לסגור אותה? או שאולי אתם נמצאים היום בשלב שבו אתם קונים דירה עם מרפסת ותוהים מה לעשות בה? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמתמודדים עם השאלה הזאת: האם לסגור את המרפסת או לא?

 

 

מהם השיקולים שכדאי לקחת בחשבון?

ראשית, כאשר מדברים על איטום מרפסות ועל סגירתה, צריך להבין שכל מקרה הוא מקרה שונה. לכן, אפילו אם מדובר על בניין אחד שיש בו מספר דירות עם מרפסת, אנחנו נראה שחלק מהאנשים יבחרו לסגור את המרפסות ולאטום אותן ואילו אחרים יעדיפו להשאיר אותן פתוחות.

לכן בהחלט ניתן לומר שאין תשובה אחת נכונה לשאלה מה כדאי לעשות. שנית, כדאי שתנסו לחשוב על החיים האישיים שלכם ובעיקר – על מה שצפוי לכם בעתיד. כלומר, אם אתם נמצאים עכשיו בשלבים שבהם אתם מתכוונים להרחיב את המשפחה, בהחלט יכול להיות שסגירת המרפסת והפיכתה לעוד חדר זו יכולה להיות בחירה טובה.

מצד שני, אם הילדים שלכם כבר עזבו בכלל את הבית, למה לסגור את המרפסת אם אפשר ליהנות מהחלק החיצוני הזה ומהאוויר הפתוח?

 

איך מבצעים היום עבודות של סגירת מרפסת?

בחנתם את הדברים לעומק ואתם כן רוצים לסגור את המרפסת? ברור לכם שאתם זקוקים לשטח הזה ואתם רוצים שהוא יהיה חלק בלתי נפרד מהבית? אם כך, כדאי שתדעו שעכשיו זה הזמן לבחור את אנשי המקצוע שיבצעו את העבודה בשטח. יש היום מספר רב של מומחים שעוסקים בתחום ולכן, אם אתם יכולים לבחור את הטובים ביותר על ידי כך שתבדקו דבר או שניים מראש, זה כדאי.

נסו לברר איזה סוג של עבודות סגירה ואיטום מבצעת החברה שאליה אתם רוצים להתקשר, ובעיקר, באיזו שיטה עובדים אותם המומחים. אם יש משהו שחשוב מאוד להתייחס אליו, זו השאלה עד כמה העבודה תתבצע בצורה חוקית ומקצועית, כי הרי לא תרצו לקחת סיכונים מיותרים או להתפשר על עבודה שלא תהיה מספיק טובה.

 

כמה יעלה לכם לסגור את המרפסת?

אתם עדיין קצת בדילמה? לא בטוחה בין האפשרות של סגירה ובין השאר המרפסת כפי שהיא? אם כך, בוודאי תרצו לקחת בחשבון עכשיו את השאלה כמה תשלמו. כמה זה באמת עולה והאם סגירת מרפסת זה משהו שיכול לעלות לכם הרבה? קחו בחשבון שזה תלוי בגודל של המרפסת וגם, כמובן, בשאלה מאיזו חברה תרצו להזמין שירות.

כדאי לבדוק את הדברים לעומק, להשוות ולראות שאתם מפקידים את המשימה הזאת רק בידי מי שיגבה מכם מחיר סביר. אין ספק שאם תסגרו את המרפסת השטח של הבית יהיה גדול יותר ואתם תיהנו מאוד מהתוספת המשמעותית הזאת שתיתן לכם עוד מרחב בדירה.

אישה יושבת קוראת ספר

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »