האם ניתן לעשות ליסינג באופן מקוון

קניית מכונית חדשה הינה החלטה כלכלית גדולה ומשמעותית שעשויה להשפיע על עוגת התקציב.

לשם כל קיימות אפשרויות רכישה נוספות כמו ליסינג – שוק שהתחיל לפרוח בצמוד לצמיחת תעשיית ההיי-טק הישראלית.

אז אם גם אתם מעוניינים לשמוע עוד על שיטת הליסינג ועל אפשרויותיה המקוונות – המשיכו לקרוא!

 

מה זה ליסינג?

ליסינג הוא למעשה שיטת חכירה שבה הלקוח משלם עבור השכרת הרכב באופן חודשי תשלום קבוע. בדרך כלל הרכב אינו נרשם על שם החוכר אלא מי שרשום עליו הוא חברת ההשכרה(או הליסינג). באופן זה, יש משמעות לכך שהרכב מוצע למכירה בסוף תקופת השכירות. תקופת הליסינג משתנה מעסקה לעסקה אך רוב עסקאות נחתמות לתקופה של בין שנתיים לשלוש שנים. לאחר תקופת ההשכרה, המשכיר יכול לבחור אם לרכוש את הרכב או להחזירו לחברת ההשכרה. כמו כן, קיימת אופציה נוספת שבה ניתן להמשיך את ההתקשרות ולעבור לרכב חדש.

 

כיצד ניתן להשכיר רכב?

אם תמיד חלמתם להשכיר רכב אקולוגי וידידותי לסביבה אך לא יכולתם להרשות לעצמכם לקנות אחד כזה, דעו שכיום יש לכם אפשרות לעשות זאת! כך למשל כיום ניתן לעשות ליסינג לטסלה דרך סוכנויות רכב ואף באופן מקוון. כל שדרוש לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של חברת הליסינג, להתרשם ממגוון האפשרויות המוצעות לפניכם ולהזמין את הרכב המועדף עליכם לצורף שכירות.

 

אילו סוגי רכבים ניתן להזמין בליסינג?

אחד הרכבים החדשניים ביותר שניתן להזמין בליסינג הוא רכב טסלה ( TESLA ) המפורסם. חברת TESLA היא חברה אמריקאית שמייצרת כלי רכב חשמליים הידידותיים לסביבה. החברה נוסדה בשנת 2003 ומשווקת את דגמיה בישראל החל משנת 2021. יכול להיות שעדיין לא תמצאו המון רכבים כאלו על הכביש אך מגמת השימוש בהם בארץ נמצאת בתאוצה.

 

למה דווקא ליסינג?

אחד היתרונות הבולטים בהשכרת רכב טסלה הוא שמדובר באפשרות מצוינת לחסוך כסף. כאמור, מאחר ומדובר ברכב חדשני מאוד, עלות הקנייה שלו עשויה להיות גבוהה מאוד. לעומת זאת, השכרת רכב טסלה עשויה זולה יותר ביחס לרכישה. כמו כן, יש לזכור שכמו לכל רכב, גם לטסלה יש פחת שינוכה ממנה לאורך השנים ויפחית את שוויה לאור השימוש. כתוצאה מכך, לאחר תקופת ההשכרה, תוכל להיות לכם אופציה לרכוש את הרכב במחיר זול משמעותית ממחירו כיום. כך תוכלו להנות משני העולמות – גם נסיעה ברכב TESLA שתמיד חלמתם עליו וגם חיסכון משמעותי במחיר ואופציה מוזלת לרכישה בעתיד.

 

סיכום

אם גם אתם תמיד חלמתם לנהוג ברכב חדשני כמו טסלה, שימו לב שהחלום קרוב להתגשם! כיום מכונית הטסלה נגישה מאוד להשכרה ואף באופן מקוון! כך תוכלו להנות גם מרכב חלומותיכם וגם להרוויח באופן פוטנציאלי הוזלה משמעותית במחיר. זכרו כי מדובר ברכב ייחודי מאוד שצפוי לכבוש את השוק לאור משבר האקלים, כך תוכלו להיות מהחלוצים בתחום ולהנות מרכב חדשני עוד היום.

רכב משפחתי

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »