האם קיימת שיטה להרחקת עטלפים בצורה טכנולוגית?

עטלפים יכולים להיות שכנים מטרידים, הם עושים רעש והם מלכלכים את הסביבה שלהם, כלומר, את הסביבה שלכם. הרחקת עטלפים יכולה להישמע לעיתים אגרסיבית או אלימה, שעשויה לפגוע בעטלף המזיק לנו. אך כיום אין צורך לפגוע באף אחד, והמטרה היא להרחיק את העטלפים ולא לפגוע בהם.

כיום יש דרכים טכנולוגיות להרחיק יונים ועטלפים מבלי לפגוע בהם כלל, ללא מלכודות אלימות או רעל. כיום יש פתרון חדשני להרחקה של עטלפים בדרך שלא תפגע בהם ובצורה שהיא הומנית וירוקה.

 

הרחקת העטלפים – הסיבות

עטלף נשמע כמו בעל חיים מאיים ומפחיד עבור אנשים רבים, אך האמת היא שעטלפים בעיקר מלכלכים ומזהמים את הסביבה שבה הם נמצאים. עטלפים יורקים על קירות בתים, רכבים והסביבה שבה הם נמצאים. אומנם הרבה אנשים לא יודעים, אך הם יכולים למצוא את רכבם מכוסה ביריקות וזה עלול להיות מאוד מתסכל.

מלבד היריקות, עטלפים יכולים להעביר לכלוך ומחלות יחסית בקלות. אתם לא חייבים להרחיק את העטלפים בצורה שתפגע בהם או תזיק להם וכיום כן ניתן לבצע הרחקת עטלפים ידידותית מבלי לפגוע ולגרום לנזק לעטלף.

בדרך כלל אנשים מבקשים להרחיק את עטלפי הפירות, אך יש עוד סוגי עטלפים בישראל שגם הם מזיקים לחקלאות, שהם נושאי מחלות והם גם דואגים לזהם את השטח בצואה שלהם ומעוררים פחד בלילות בכל השכונה. עטלפים חיים בדרך כלל בלהקות גדולות ופעילים בעיקר בלילות על שטחים נרחבים.

 

הפתרון – טכנולוגיה ירוקה שלא פוגעת בסביבה או בעטלפים

רובנו מכירים את שיטת ההדברה שמשמשת להדביר את העטלפים הפוגעים בסביבה, וגם פוגעים בעטלפים על ידי כך שהעטלפים מורעלים. שיטה זו אינה מרחיקה את העטלפים באמת, היא בעיקר פוגעת בהם.

כיום יש שיטה ירוקה באמצעות מכשיר אלקטרוני להרחקה של העטלפים. מדובר על מכשיר ידידותי, ירוק, שהוא דוחה את העטלפים ללא פגיעה בהם. כך באמת תוכלו להנות משיטה אמיתית העוזרת להרחקת עטלפים ללא פגיעה בהם, וכל זאת על ידי מרחיק עטלפים מקצועי.

 

איך המכשיר עובד

עטלף היא חיה עיוורת בצורה כמעט אבסולוטית, כדי לנווט בשטח העטלפים משתמשים בהתמצאות דרך פענוח של גלי קול. גלי הקול משודרים מהעטלף בתדר גבוהה, התדרים פוגעים בעצמים וחוזרים לעטלף המפענח את גלי הקול לתמונה כך הוא יכול לנווט את דרכו.

מכשיר להרחקה של עטלפים פולט תדרים בצורות שונות על מנת לגרום לשיבוש בהבנה של העטלף להבין את השטח. העטלף מתבלבל בעקבות כך ויכול לחשוב שיש מולו קיר בשטח פתוח, הוא אינו מצליח לפרש נכון את הצלילים המגיעים אליו וכך הוא נמלט מהמקום.

 

לסיכום

אין צורך לפגוע בסביבה או בעטלף ומספיק מכשיר המבלבל את יכולות של העטלף להבין את הסביבה שלו ובכך לגרום לו לעוף למקום אחר שהוא רחוק מהסביבה שלכם. כך תוכלו גם לשמור על הסביבה שלכם בצורה שהיא ידידותית.

הסרת עטלפים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו