הדברת חרקים ב – 5 דרכים

במיוחד בחודשי הקיץ הבית שלנו מתמלא במזיקים מסוגים שונים. ישנם מקקים, נמלים ועוד אשר עלולים מאוד להפר את השקט והשלווה של דיירי הבית. אין לתאר תחושה לא נעימה כמו מציאת מקק בפינת הבית או אפילו באחת מארונות המזון.

כמו כן, לעיתים מאוד קשה לתפוס אותם, הם מתחמקים מאיתנו וקשים מאוד להרחקה. שיטות ההדברה וההרחקה של חרקים השתכללו מאוד לאורך השנים, אם פעם היה בעיקר רעלנים מזיקים, היום ישנם פתרונות נוספים. הוסיפו לקרוא, וגלו כיצד מדבירים חרקים ב – 5 דרכים שונות.

 

שיטות מבוססות להרחקת מזיקים ביעילות

ישנם סוגים רבים של חרקים ושיטות שונות לפעול מולן. ישנן שיטות הומאניות שמבקשות לא לפגוע בחיי החיות וישנן השיטות הנפוצות שהן רעל ממית. נפרט לכם כאן, חמש דרכים להדברת חרקים:

  • הדברה ביולוגית: הדברה ביולוגית לרוב עושה איש מקצוע מנוסה אך ישנם גם הרבה אנשים פרטיים שפועלים בשיטה זו באופן עצמאי. דוגמה טובה לזה, היא שימוש בחתולים כדי לתפוס מקקים רבים בצורה הכי יעילה. ניתן למצוא יעילות גם בציפורים שיתפסו סוגי חרקים ובכך ליצור הדברה טבעית ומאוזנת.
  • איתור קנים: כאשר יש לכם נמלים בבית או טרמיטים מאוד חשוב לא רק למגר את התופעה הנראית על פני השטח אלא גם לפתור את הבעיה מהשורש. מדבירים מקצועיים יודעים לעקור את הבעיה מהמקור בכך שהם מזהים את קן הנמלים ומשמידים אותן משם. רק בשיטה זו תוודאו אי חזרה של המזיקים לביתכם.
  • הדברת ג'וקים ללא חומרים כימיים: בעבר, הפיתוחים היחידים בתחום ההדברות היו רעל. כיום ישנן הדברות אורגניות בכדי להדביר תיקנים, חומנים, חיפושיות ועוד. הדברה כזאת מופקת מחומרים טבעיים, לרוב מצמחים אשר מפיצים ריחות שבאופן טבעי מבריחים את המזיקים לאלתר. שיטה זו אפקטיבית מאוד.
  • לכידת זוחלים: ישנם מזיקים מסוכנים ומפחידים מאוד כמו: עקרבים, נחשים, עכברושים וכדומה אשר עלולים להגיע לביתנו. לכידה של יצורים כאלו מומלץ מאוד לעשות על ידי מדביר מקצועי שיסיים עם התופעה.
  • הרחקת יונים: יונים עלולות לגורם למחלות רבות ולכן מסוכנות בביתנו. כמו כן הן משאירות הרבה בלגן ולכלוך. כיום, ישנה הדברה הומאנית שמתרחשת בשימוש עם גלי קול שמרחיקים אותן.

 

פעולות מניעה

פעולות המניעה המומלצות ביותר הינן, סתימת סדקים וחריצים בביתכם אשר משם עלולים להגיע המזיקים. כמו כן, חשוב לשמור על רמת ניקיון גבוהה בבית וכן להשתמש בחומרי חיטוי איכותיים. אחזקה תקינה של תעלות ביוב וצנרת, אשר משם הרבה פעמים מגיעים החולדות, העכברים והמקקים.

את פעולות המנע האלה מומלץ לוודא לפני חודשי הקיץ החמים מכיוון שאז לרוב ישנה התרבות של מזיקים בבית. ישנם מקרים מסוימים שניתן להסתפק במדביר חובב, אך במירב המקרים אל תתפשרו על הדברה לא איכותית, בעיקר כאשר מדובר בהדברה בעזרת רעל. כנסו לאתר הדברות.

נמלה

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »