הדגשת תווי פנים בעזרת איפור קבוע – מדריך

בשנים האחרונות נכנס לחיינו טרנד האיפור הקבוע, כאשר עוד ועוד נשים בוחרות בטיפול קוסמטי זה, שחוסך להן זמן וכסף על מוצרי איפור שונים, והינו בטיחותי, יעיל, ומנפק לקוחות מרוצות אחת אחת! אז איך איפור קבוע יכול לסייע לנו במשימה המורכבת של הדגשת תווי פנינו? מיד תגלו

 

הכנה וטיפוח העור

עור הפנים שלנו זקוק לניקיון ולשגרת טיפוח קבועה, בטח לפני ואחרי תהליך של איפור קבוע. עכשיו באתר גלאם 42 תוכלו למצוא את מיטב המותגים, עם החומרים האיכותיים והטובים ביותר, ותוכלו למצוא שם בוודאי בדיוק את הסרום ההוא עם חלקיקי הזהב שהקוסמטיקאית המליצה עליו ונשבעה בסגולותיו. אז לפני הכול – תנו קפיצה, ותתפנקו לכן.

 

מה הוא איפור קבוע?

איפור קבוע זו טכניקה קוסמטית, שמשתמשת בעצם בכלים המגיעים אלינו מעולם הקעקועים, ומחדירה בעזרת מחט פיגמנט מתחת לעור, במטרה שהצבע יישאר שם דרך קבע. איפור קבוע ועמידותו לאורך זמן, בדומה לקעקועים, תלוי במיקום – עור בחלקי הגוף השונים נשחק ומתחדש בקצב שונה לפי מידת החשיפה שלו לסביבה.

איפור קבוע של אייליינר על קו הריסים, לדוגמא, יכול להישאר גם עד עשרים שנה. לעומת זאת איפור קבוע המתבצע בשפתיים לרוב ידהה אחרי שנתיים שלוש. איפור קבוע הוא פתרון מעולה למי שרוצה להיראות מתוקתקת תמיד, הוא לא נוזל, לא נמרח, לא דורש חידוש בשירותים כל כמה שעות, וחוסך לנו זמן יקר של התעסקות. ועם הטכנולוגיות המתקדמות של היום – מדובר בהליך שכמעט ואינו כואב!

 

איך משמש איפור קבוע להדגשת תווי פנים?

איפור קבוע לא חייב להיות בולט כמו קו שחור מעל העפעף או צבע ורדרד לשפתיים שנמצא שם תמיד. אפשר להשתמש באיפור הקבוע בעורמה ובחוכמה, על מנת להדגיש את תווי פנינו הקיימים, ולטשטש ולהעלים פגמים שונים בעור הפנים שלנו. קוסמטיקאית טובה המבצעת את ההליך הנ"ל תשב קודם עם הלקוחה, תפענח את תווי פניה, ותבין איפה ומה להדגיש ובאיזה עוצמה.

זוהי תורה שלמה, ולכן כדאי גם למצוא מישהי שתפענח אותך היטב. אפשר לטשטש בעזרת האיפור הקבוע צלקות, פיגמנטציה, וקמטוטים. אפשר להדגיש את גבול העפעפיים ובכך להילחם בפגעי הזמן. אפשר לעצב את גבולות השפתיים, ולהדגישן.

 

כמה זמן לוקח טיפול שכזה?

אחרי האבחון הבסיסי, ושיחה בה מחליטים על איזה טיפול הולכים, באיזו דרגה, באיזה צבע וכו' – התהליך עצמו הוא קליל וקצר, ולרוב לא אורך יותר מעשרים דקות. בסך הכל – פנו לכן שעה שעתיים מהיום. קלי קלות, לא?

 

מה אחרי הטיפול?

קצת כמו אחרי ביקור אצל רופא שיניים, תישאר באזור אדמומיות ונפיחות קלה, אבל אין מה לדאוג. היא תיעלם תוך זמן קצר. כמובן שאין לגרד, לקלף, ולהתעסק עם האזור ה"נגוע", תנו לו להחלים לבד.

ואתן, האירו פנים לעולם, והעולם יאיר לכן פניו בחזרה!

איפור קבוע

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו