הכירו את הטרנד של חברות ההייטק – הדפסת גרביים כמתנה לעובדים

חברות הייטק ידועות בכך שהן נהנות לפנק את העובדים שלהם – בהאפי הוואר שבועי שעושה שמח, בטיולי חברה מגניבים, ימי כיף מגבשים, וגם מתנות כאלו ואחרות שהם יוכלו להשתמש בהן ביום יום, כמו בקבוקים, כובעים, חולצות, מחברות ומגוון אביזרים עם לוגו החברה. במאמר זה נספר לכם על טרנד חדש שקשור לתחום המתנות של חברות הייטק, שכדאי לכם לשקול בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנה מגניבה לעובדי חברה – הדפסה על גרביים.

 

מתנות לעובדים – איך להמציא את הגלגל?

כל פעם מחדש, מחלקת משאבי אנוש שלכם כנראה שוברים את הראש ומנסים להבין איך להעניק לעובדים מתנה כיפית ומגניבה, שהם לא קיבלו בעבר, ולשבור את המסורת של בקבוק מים עם לוגו החברה מודפס עליו. אין מה לעשות, לפעמים הרעיונות הרגילים פשוט לא מספיקים – וצריך לרענן את האופציות שלכם עם מתנה מגניבה ומיוחדת שתהיה גם שימושית וגם כל עובד ישמח לקבל.

מתנות לעובדים - איך להמציא את הגלגל

הטרנד שכדאי לעקוב אחריו – הדפסת גרביים

נכון, טרנדים הם בדרך כלל משהו שבאו והלך – אבל הטרנד הזה כנראה לא יחלוף בזמן הקרוב. מדובר על הדפסת גרביים כמתנה לעובדים – דבר שלא היה מקובל בעבר, אך לאחרונה תפס תאוצה ואנחנו לגמרי מבינים למה. מדובר בטרנד מקסים שהוא גם מגניב ומפתיע וגם שימושי – כי מי לא צריך עוד גרביים?

 

למה כדאי לכם להדפיס גרביים כמתנה לעובדים?

קודם כל, כדאי לכם להדפיס גרביים כמתנה לעובדים כיכ נראה שיש להם מספיק מחברות, בקבוקים, כובעים וחולצות עם לוגו החברה שלכם – והם כנראה כבר לא משתמשים ברובם כל כך. לעומת זאת גרביים, הם מצרך שתמיד צריך ממנו עוד – לכולנו נאבדות גרביים באופן שיטתי במכונת הכביסה, אלוהים יודע לאן – אז כל עובד שלכם ישמח לקבל מתנה גרביים, בעיקר אם הן איכותיות ונוחות.

למה כדאי לכם להדפיס גרביים כמתנה לעובדים

אילו גרביים כדאי לכם להעניק כמתנה לעובדים?

כשאתם ניגשים לבחור גרביים כמתנה לעובדים, כדאי לכם לשקול מספר דברים –

  • לוודא כי לספק שתבחרו ישנו מגוון של מידות שיתאימו לכל הגדלים
  • לבדוק האם הגרביים איכותיות, מבד איכותי, עם הדפסה חדה שלא תתקלף אחרי שימוש אחד או שניים
  • לבחור משהו מגניב להדפיס עליהן, בין אם זה הלוגו של החברה, משפט שמאפיין אותה, או אולי משהו שקשור לטיול חברה או אירוע מיוחד עבורו אתם מזמינים את הגרביים לעובדים
  • להבין מהו טווח הזמנים להזמנה שלכם, ולבחור בספק שמאפשר לכם הזמנה פשוטה ואספקה מהירה

 

לסיכום

חברות הייטק שמחפשות מתנה מגניבה ומיוחדת שתרענן את ארסנל המתנות לעובדים, יכולה לשקול הדפסה על גרביים – דרך מגניבה להביא לעובדים מתנה שהם עוד לא קיבלו, שתהיה גם שימושית וגם ממותגת על הלוגו שלכם.

הכירו את הטרנד של חברות ההייטק - הדפסת גרביים כמתנה לעובדים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו