ההיסטוריה של כלבי הפודל

אימוץ כלב והכנסתו למשפחה חדשה זו יכולה להיות ההחלטה הכי טובה שתקבלו. אין כמו להכניס חבר חדש למשפחה שתוכלו לדאוג לו ולטפח אותו. מבין שלל גזעי הכלבים, כלבי הפודל נחשבים לזן מיוחד אשר הגידול שלו יכול לספק לכם המון הנאה ונחת רוח. במאמר זה יפורט כל מה שחשוב לדעת אודות ההיסטוריה של כלבי הפודל.

 

היסטוריה מפוארת לגזע מפואר: הפודל כגזע עתיק ואצילי

לא רבים יודעים שההיסטוריה של כלבי הפודל ארוכה ומפוארת ומתחילה עוד אי שם במאה ה- 18. כלב הפודל היה כלב לוויה עוד משחר ההיסטוריה ותועד באמצעים אומנותיים כציורים על גבי קברים עתיקים ומטבעות מפוארים.

היסטוריה מעט עדכנית יותר יכולה להצביע על שורשיו של הפודל בגרמניה, בתור כלב ציד שהיה מאומן לרוץ לעופות מים שנורו, ולהביא אותם לאחר שנפלו למים. ואכן, משמעות השם של כלב פודל דומה לספורט זה: "פודל" בגרמנית פירושו "להשתכשך במים".

 

בין גרמניה לצרפת: שורשים אירופאיים של הפודל

על אף שמוצאו האמיתי הוא מגרמניה, כפי שנכתב, הפודל פופולרי מאוד בצרפת ונחשב לכלב הלאומי שלה. הוא מופיע בסרטים רבים ובאמצעים אומנותיים שונים ומגוונים. הפודלים היו לוקחים חלק במופעי קרקס ובחיפוש פטריות כמהין בזכות מבנה הגוף המיוחד שלהם ועיצוב הפרווה האופייני.

 

מאז ועד היום: מה השתנה אצל גזע הפודל

התספורת המיוחדת שאופיינית לכלבי הפודל, מקורה בתפקיד ששימשו בתור הכלבים הלאומיים בצרפת. זנב הפונפון שלהם עוצב כך במקור כדי לשמור על יציבות הכלב בזמן שחייה ובזמן ציד, השיער בחזה נועד כדי לשמור על הריאות העדינות של הפודל בזמן כניסה למים קרים, וכפות הרגליים גולחו לצורך הליכה נוחה יותר. כיום מה שנשאר היא התסרוקת המעוצבת של הפרווה, שיש לשמור עליה ולטפח אותה.

 

הפודל בישראל שנת 2021: גזע פופולרי ונחשק

היום, לגדל פודל אצלכם בבית יכול להיות מתנה שאין כמוה. תוכלו לצרף חבר למשפחה שלכם, שיפיג בדידות ויאהב אתכם תמיד. גזע הפודל מסתדר נהדר עם ילדים כך שתוכלו להיות רגועים, ובנוסף יש לו אופי נוח והוא אוהב ללמוד טריקים ודברים חדשים. הפודלים עלולים להיות חשדניים כלפי אנשים זרים, ולבביים מאוד כלפי אנשים שהם מכירים. על כן חשוב לחשוף אותם מגיל צעיר לנוכחות ולחברה של אנשים ושל כלבים אחרים.

 

לסיכום

לגזע הפודל יש היסטוריה מפוארת וייחודית שלא רבים מכירים. החל מהיותו כלב אירופאי אשר מתועד באמצעים אומנותיים עתיקים, דרך התפקידים שכלב הפודל שימש ככלב ציד, ועד מה שנותר מהמורשת של הגזע בימינו: התספורת הנאה, האופי הייחודי והמורשת של גזע הפודל. אם תיקחו החלטה לקחת אליכם הביתה כלב פודל תדעו שתרוויחו פעמיים: גם לתת בית חם לכלב וגם לזכות בחבר נאמן שילווה את המשפחה שלכם לעוד שנים ארוכות.

פרטים נוספים תוכלו למצוא אצלנו – אתר כלב נבון.

פודל

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »