החזר מס ברמת גן

רמת גן היא אחת הערים הגדולות בארץ, ויש בה ריכוז גבוה של עובדים שכירים ועצמאיים. אם אתם עובדים שכירים, יש סיכוי גבוה שתוכלו לקבל החזרי מס מהמדינה, עבור מיסים ששילמתם בשיעור גבוה מכפי שהייתם אמורים לשלם! מהם החזרי המס, באילו מקרים תהיו זכאים לקבל החזר מס, ואיך תדעו אם גם אתם זכאים להם?

 

קצת על החזרי מס

ישנן מספר נסיבות, אשר חלקן יפורטו בהמשך מאמר זה, שבגינן המדינה מעניקה לאזרחיה הקלות במס. חלק מהקלות אלו הן נקודות זיכוי במס, שמשמעותן הנחה בתשלום מס ההכנסה שאתם משלמים מהשכר שלכם.

אם מגיעות לכם נקודות זיכוי במס הכנסה, אך מסיבה כלשהי אתם עדיין משלמים שיעור מס גבוה מכפי שאתם אמורים – תוכלו לקבל החזרי מס עבור תשלומים אלו. החזרים אלו תוכלו לקבל גם בצורה רטרואקטיבית, עד שש שנות מס אחורנית.

 

באילו נסיבות תוכלו לקבל החזרי מס?

ישנן מגוון רחב של נסיבות שבגינן תוכלו לקבל החזרי מס. ניתן להיווכח בכך לפי הנתון המדהים, שממנו עולה שלמעלה ממחצית מהישראלים שעובדים כשכירים במשק זכאים להחזרי מס, ורובם אפילו לא מודעים לכך!

בין הנסיבות שבגינן תוכלו לקבל החזרי מס ניתן למצוא נסיבות כלכליות (כמו למשל בגין השקעה בשוק ההון או הפקדה לקופת גמל ולביטוח חיים), נסיבות בריאותיות (כמו למשל בגין חולי במחלה קשה או קרוב משפחה שנמצא במוסד סיעודי), נסיבות משפחתיות (כמו למשל בגין גירושים, משפחות חד הוריות  או הורים לילדים בעלי מוגבלויות), נסיבות תעסוקתיות (למשל בגין פיטורים, הפסקה בין עבודות, חילופי עבודה, הוצאות לשכירים, עבודה מהבית, שינויים בגובה השכר או עבודה בחו"ל) ועוד שלל נסיבות שונות ומגוונות.

 

כיצד תוכלו לבדוק את זכאותכם לקבלת החזרי מס?

כיום ניתן לבצע בדיקת זכאות פשוטה ומהירה, ללא עלות וללא כל התחייבות, שדרכה תוכלו לדעת האם אתם זכאים לקבל החזרי מס. בדיקה זו תוכלו לעשות באתר https://taxes-refund.co.il, שם ניתן למלא את הפרטים שלכם במחשבון הזכאות, ותוך מספר דקות לקבל תשובה אודות זכאותכם להחזרי מס.

המידה ונמצאתם זכאים להחזר, השלב הבא הוא להגיש את הבקשה להחזרי מס באופן ידני ללשכת פקיד השומה במס הכנסה (ואם אתם תושבי רמת גן, יש סניף של מס הכנסה גם ברמת גן שאליו תוכלו לפנות!). את הגשת הבקשה ואת כל ההליך תוכלו לבצע באופן עצמאי, או בעזרתו של איש מקצוע שמתמחה בתחום החזרי המס, שיוכל לבצע עבורכם את ההליך ולייעל אותו – כך שתוכלו לקבל את הכסף שמגיע לכם בצורה מהירה וקלה יותר!

החזר המס הממוצע עומד על כ- 8,000 ₪, כך ששווה מאוד להשקיע כמה דקות מזמנכם בבדיקת זכאותכם להחזרי מס. אין לדעת, ייתכן שגם אתם תוכלו לקבל ההחזר של כמה אלפי שקלים מהמדינה.

כסף

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »