החשיבות שבאבטחת מידע

הרבה חברות ומשרדים גדולים בוחרים להשקיע את מיטב כספם על אבטחת מידע ובכך לשמור על המערכות והמסמכים שלהם סודיים או בלעדיים. אז למה הם עושים זאת ומה השיטה המומלצת?

 

מה היא אבטחת מידע

אבטחת מידע היא בעצם תחום שעיקר פעילותו הוא להגן על הגישה וכל הנובע מכך של המערכות במשרדים חשובים (מדיניים או פרטיים) או בחברות במטרה למנוע חיבול במערכות או במהלכים מדיניים חסויים שעלולים להפעיל האקרים על אותן מערכות לגרום לשיבושים, בקשות כופר ועוד נזקים גדולים רבים.

מה היא אבטחת מידע

אבטחת מידע – Red Team

אם אתם רוצים לבדוק כמה טוב מתפקדת מחלקת אבטחת המידע שלכם או אם אתם סתם רוצים לבדוק את חדירות המערכות שלכם ואיך ניתן לחדור אליהן אתם חייבים להשתמש ב – Red Team. בעזרת ה – Red Team  תוכלו לדעת כמה אתם באמת מוגנים ממתקפת סייבר במערכות שלכם.

 

על מה ישימו דגש ב – Red Team

במהלך הבדיקה עם ה – Red Team אתם תאספו מודיעין על חוזק אבטחת המידע שלכם, תבצעו בדיקה של התפקוד של מחלקת אבטחת המידע שלכם ותראו האם הם מתפקדים במצב של ניסיון דיוג באימייל או ניסיון לחדירה למערכות שלכם או של הלקוחות שלכם, ואת כל התוצאות תוכלו להציג למנהלים שלך בכבוד או ללמוד איך לשפר את המהלכים הבאים ואת מקצועיות המחלקה אצלכם בחברה.

 

מה העקרונות המנחים של אבטחת המידע

לאבטחת מידע יש 3 עקרונות לפיהם פועלים ומביאים את התחומים האלו למצבם האידאלי. אלו התחומים –

  • סודיות מוחלטת של מערכות החברה, המסמכים, ההודעות בדואר האלקטרוני ושמירה על הפרטיות של החברה מפני גורמים חיצוניים שאולי ירצו להשתמש במידע שלכם.
  • להגן על המערכות של החברה משינוי לא חוקי שהאקרים יכולים לנסות לעשות למערכות שלכם על מנת להשיג משהו מכם (כדי לוודא את זה צריך לאמת את הזהות של מי שכן מורשית לו הגישה ולוודא שהכל תקין בכל כניסה שלהם למערכת).
  • לשמור על המערכת זמינה למידע שאתם שומרים בה ושהגישה לתוכן של המערכות שלכם יהיה יעיל וקל למרות כל שכבות ההגנה שמציבים לשמירה על המערכת.

מה העקרונות המנחים של אבטחת המידע

לסיכום

אבטחת מידע היא המנגנון הגנה הכי חשוב של החברה שלכם, של המשרד או המידע הרגיש שלכם. אם אבטחת המידע שלכם לא תהיה טובה מספיק עלולים לקרות דברים שיהיו להם השלכות קשות על מצב החברה (כמו למשל ירידה באמון הלקוחות שלכם, פריצה למערכות של לקוחות שלכם, חשיפה של דברים סודיים או בלעדיים ועוד).

אם אתם רוצים לשמור על המערכות של החברה שלכן על הצד הטוב ביותר עליכם ללמוד האם המחלקה הקיימת של אבטחת המידע אצלכם בחברה מתפקדת בצורה מושלמת ומוכנה לכל תרחיש (מתקפת האקרים, ניסיון דיוג ועוד) ואת כל זה תוכלו לעשות בעזרת ה – Red Team.

החשיבות שבאבטחת מידע

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »