כיצד הטכנולוגיה תקל עלינו את החיים ממש בקרוב?

טכנולוגיות של מציאות מדומה ומציאות רבודה הולכות ומתפתחות בשנים האחרונות ומשפיעות על יותר ויותר תחומים כאשר הצפי הוא שההשפעה תתרחב ותחולל מהפכות בתחומים נוספים.

ניתן למצוא טכנולוגיות אלה הן במשחקים ומוצרי פנאי והן בשימושים שונים בשוק העבודה.

מהן טכנולוגיות אלה, כיצד הן עובדות והיכן ניתן לפתח תוצרים באמצעות טכנולוגיות מקדמות אלו? כל זה במדריך הבא.

 

VR – מציאות מדומה

מציאות מדומה (או באנגלית, Virtual reality) היא טכנולוגיה המייצרת סימולציה של סביבה ממוחשבת תלת ממדית באמצעות אנימציה או סביבה ריאליסטית באמצעות מצלמה. טכנולוגיה זו משמשת לתחומים רבים, בניהם משחקים, בידור, אימונים ולימודים.

באמצעות משקפי VR המשתמש רואה את עצמו בסביבה אחרת מהסביבה בה הוא נמצא, ומתאפשר לו להביט לכל הצדדים באמצעות טכנולוגיית צילום 360 מעלות וכן לנוע במרחב. למעשה, באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה המשתמש הופך לדמות בסצנה ייחודית שנבנתה מראש.

 

מציאות רבודה

אם טכנולוגיית מציאות מדומה מאפשרת למשתמש לשגר את עצמו למציאות אחרת, מציאות רבודה עושה דבר אחר: טכנולוגיית המציאות הרבודה מוסיפה למשתמש שכבות מידע נוספות על גבי המציאות וכך מעשירה אותה ומסייעת למשתמש לבצע מגוון פעולות. מציאות רבודה יוצרת עולם מציאותי מחד ועשיר במידע מאידך, ופותחת מגוון אפשרויות עבור המשתמש בתחומים רבים.

 

XR – מיקס ריאליטי

מיקס ריאליטי היא טכנולוגיה המשלבת בין המציאות הפיזית לבין סביבה דיגיטלית הדומה לסביבה שמייצרת מציאות מדומה. ההבדל בין מיקס ריאליטי למציאות מדומה היא שבה ניתן ליצור אינטראקציות בין אובייקטים פיזיים לאובייקטים וירטואליים: למשל, להשתמש בעצם פיזי אמיתי כדי לבצע פעילות "דמיונית" בסביבת המשתמש של המציאות המדומה.

 

היכן ניתן ליצור חוויות של מציאות מדומה, רבודה ומיקס ריאליטי?

סטודיו Virtualion הוא סטודיו המתמחה בטכנולוגיות של מציאות מדומה, מציאות רבודה וכן מיקס ריאליטי. סטודיו Virtualion יוצר מגוון סרטי מציאות מדומה יוצאים מן הכלל בהתאם לדרישת הלקוח ולמסר אותו הוא מעוניין להעביר.

לטכנולוגיות בהן הסטודיו משתמש ישנן מגוון שימושים:

  1. פיתוח משחקים במציאות מדומה ומציאות רבודה
  2. השכרת ציוד של מציאות מדומה, כולל משקפי VR, מצלמות 360 וציוד נלווה נוסף
  3. שירותי קריאייטיב המשלבות טכנולוגיות מציאות מדומה ורבודה
  4. הקמה של עמדות VR בשטח
  5. הפקת סרטוני וידאו בטכנולוגיית 360 מעלות
  6. בניית סימולציות הדרכה אינטראקטיביות במציאות מדומה ורבודה

 

תהליך העבודה מערב אתכם בכל שלביו: תחילה אתם כלקוחות נפגשים עם צוות הסטודיו לפגישת היכרות איתכם ועם המוצר שלכם. לאחר מכן צוות הסטודיו ילמד את המוצר לעומקו ויחשוב על הדרך האינטראקטיבית הטובה ביותר להעביר את המסר. לאחר הקריאייטיב יבנה הצוות תסריט ויגיש לאישורכם, ולאחר האישור יתחיל תהליך ההפקה המקדימה, ההפקה והעריכה. בסיום תקבלו את החווייה השלימה, אותה תוכלו להציג לעולם ולעשות בה שימוש.

 

 

מכשיר גיימינג

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »