הטכנולוגיות החדשות של מערכות האבטחה הביתיות

האם פעם שמעתם רעש מחוץ לביתכם וחששתם? הרגשתם לא בנוח להשאיר את הילדים לבד בבית בשעות הערב? התחושות מוכרות, וללא ספק הצורך להרגיש מוגן ובטוח, קיים היום יותר מתמיד. קיימות מגוון מערכות אבטחה ביתיות, לכל אחת יתרונות וחסרונות, הבדלים ומחירים משתנים, אך מומלץ להכיר את כולן כדי לבחור לכם את המערכת המתאימה ובכך לגרום לעצמכם ולמשפחתם להרגיש בנוח ובטוח בבית.

 

סוגי מערכות אבטחה

  • אינטרקום – מערכת המאפשרת לשלוט מרחוק על דלת הכניסה של הבית, ניתן לחבר אותה לטלפונים הסלולריים ולראות בלייב מי בפתח הבית.
  • אזעקה – האזעקה מתריעה בפני כניסה חריגה ולא מוכרת לבית או למתחם. מורכבת בעיקרה מלוח הבקרה וחיישני זיהוי. מגוון חיישנים:
    • חיישני טמפרטורה
    • חיישני קרן אור
    • חיישן רטט
    • חיישן קול
  • מצלמות – מצלמות אבטחה לבית מאפשרת לצלם ביום ובלילה, עמידות בכל מזג האוויר, יכולות לשדר לטלפונים סלולריים ולשמור לאחור בזיכרון.
  • נוכחות חיות מחמד – חשוב לדעת, לעיתים כלב בחצר הבית שנובח בעקבות שמע וקולות מבחוץ יעזור לשמירה על הבית ולהגנה מפורצים.

 

ההמלצה שלנו – מצלמות אבטחה!

אז למה דווקא מצלמות אבטחה ?

אז נכון, התקנת מערכת כזו לוקחת זמן ולא מעט השקעה, אך בדרך כלל בתים בעלי מצלמות אבטחה מצליחים להרתיע פורצים, למנוע כניסות חריגות ולהשרות תחושת ביטחון לאנשי הבית.

בעבר מצלמות אבטחה היו יקרות לאזרח הממוצע ולא כולם יכלו להרשות לעצמם. כיום המחירים ירדו וכמעט כולם יכולים לאפשר לעצמם לרכוש ולהתקין מערכת מצלמות. לפני שנרכוש מערכת, חשוב להבין מה הצרכים שלנו – נהוג לבחור את מערכת האבטחה כאחת מבין שתי האופציות – גלויה או נסתרת, לוודא משהו השטח הרצוי שיראו במצלמות ובכך להבין אם יש צורך במצלמה אחת או יותר, וכמובן בשלב ההתקנה יש להתאים לזוויות הנכונות.

 

מחירים מצלמות אבטחה

המחירים למוצר זה בהחלט נעים על טווח רחב. גם אם תרצו לחסוך, נסו לא להתפתות ולרכוש את המצלמה הזולה ביותר (100-200₪), מהסיבה הפשוטה שהיא תשבוק חיים לאחר כשנה. אפשר להיות מרוצים גם ממצלמה בעלות 400₪, שתעשה את העבודה כראוי ותיתן שקט נפשי. למשקיעים מבנינו, עלות מספר מצלמות (כמות בסיסית של 4 + התקנה) יכולה לעלות כ1,000₪ ולהגיע גם עד 8,000₪ ולעיתים אפילו יותר.

 

לסיכום

לאחר סקירה קצרה אך מפורטת של הטכנולוגיות החדשות הקיימות היום למערכות האבטחה הביתיות, אין ספק שמצלמות אבטחה הן הפתרון המושלם. כיום, הרוב המוחלט יכול לאפשר לעצמו קניית מצלמות אבטחה מבחינה כלכלית, המחירים לא קבועים ומתחילים מסכום סביר. מערכות מצלמות אבטחה ביתיות מהווה הגנה על הבית, מונעת פריצות, ניתן לעקוב על המתרחש מחוץ לבית ולצפות בסרטונים הנשמרים בזיכרון. המצלמה תתעד באיכות מספקת גם ביום וגם בלילה, ועל פי הצרכים תשמש כביטחון והגנה לכם ולבני משפחתכם.

מצלמות אבטחה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »