הילד וכחן? שלחו אותו לקורס דיבייט!

ילדים וכחנים יכולים לעורר לא מעט דאגה בקרב ההורים שלהם, אולם אנחנו כאן כדי להרגיע אתכם ולספר על דרך טובה שבה תוכלו להפוך את התכונה הזו של הילד שלכם למפתח להצלחה שלו. בקורס דיבייט הילד שלכם יוכל ללמוד מיומנויות רבות שיעזרו לו בהמשך החיים להיות אדם מוצלח יותר, וכאן ניתן לכם את המידע שיעזור לכם להכיר את היתרונות הרבים של הקורס הזה.

 

דיבייטינג

דיבייט הוא דיון שמתנהל בדרך כלל בין שני אנשים מול קהל שצופה בהם. בניגוד לדיונים אחרים שאליהם אנחנו רגילים בתקשורת או בפאנלים שונים, בדיבייט מוקדשת תשומת לב רבה לתרבות דיון, והעיקר בדיבייט הוא לא לנצח בדיון אלא דווקא ההצגה של דרכי הטיעון והתמודדות עם הטענות של הצד השני. עבור ילדים, לקורס דיבייט יכולים להיות מספר יתרונות.

 

תרבות דיון

קורס דיבייט כולל קודם כל הבנה של הדרך שבה אנחנו מנהלים דיון מול אדם שאינו מסכים עם דעתנו. הדרך לנהל דיון אינה לתקוף את מי שמדבר איתנו אלא לנסות ולראות מה הדברים הנכונים בטיעונים של אותו אדם ולזקק טוב יותר את נקודות המחלוקת. בתור כישרון לחיים, היכולת הזו חשובה במיוחד כיון שהיא מאפשרת לנו לשתף פעולה בצורה טובה גם עם היריבים שלנו.

 

חשיבה לוגית

הצגה והפרכה של דיונים בדיבייט צריכה להיות מלווה בחשיבה לוגית, ולא ניתן לפסול טענות או להציג אותן כלאחר יד. החשיבה הלוגית היא חשיבה שמבוססת על היגיון, וכל טענה יכולה להיות מוסברת בצורה בהירה. חשיבה לוגית עוזרת לנו בחיים לחשוב טוב יותר על דברים, ועוזרת לנו להצליח לקבל החלטות שונות בצורה רציונלית.

 

עמידה מול קהל

עמידה מול קהל היא יכולת שלא כולם מחזיקים בה, ובמהלך הקורס ניתן דגש גם על הדבר הזה. לא מעט אנשים חוטפים בהלה מסוימת כאשר הם צריכים להציג את הטיעונים שלהם מול קהל גדול, ובמהלך הקורס נלמד כיצד לא להיכנס ללחץ מנוכחות של קהל משתתפים רב, ואיך לשמור על קור רוח גם בסיטואציות מרובות משתתפים.

 

כבוד לזולת

התכונה האחרונה ואולי החשובה ביותר שאותה ניתן לרכוש בקורס דיבייט היא כבוד לזולת. במהלך הקורס אנחנו לומדים להבין את הצד שמתמודד מולנו בדיון, לראות את נקודות הצדק בדבריו ולנסות לחשוב כיצד הוא הגיע למסקנות שלו. יחסי אנוש הם אחד הדברים החשובים ביותר בשוק העבודה כיום, ובעזרת הקורס הילד שלכם יוכל לקבל מיומנויות רבות בתחום שיעזרו לו בהמשך החיים.

 

לסיכום

קורס דיבייט מיועד עבור ילדים שרוצים להיכנס לתחום ייחודי שיעניק להם הרבה מאוד כישורים להמשך החיים. במהלך הקורס נלמד כיצד לנהל ויכוח בצורה נכונה, איך להציג טיעון וכמובן איך להתמודד מול טענות שונות. הקורס גם יעזור לנו לרכוש כישורים שונים כמו יחסי אנוש, כבוד לזולת ויכולת עמידה מול קהל רב.

קורס דיבייט

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו