הכירו את הטכנולוגיה החדישה ביותר לטיפולי שורש

בשנים האחרונות קיימת תאוצה בתחום הטכנולוגי וכמובן שהיא גם משפיעה על תחום הרפואה. טיפולים שבעבר ניתן יה לבצע רק בדרך אחת עוברים שיכלול והופכים את הטיפול ליותר יעיל ויותר נעים למטופל. כמובן שישנם שינויים גם בעולם טיפולי השורש. לכן, אם אתם עומדים לעבור טיפול שורש בקרוב, אתם חייבים להכיר את הטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום.

 

מה זה טיפול שורש

על מחלת העששת רבים שמעו, אך לא כולם יודעים מה היא עושה. כשהעששת חיצונית, הטיפול לא דורש פרוצדורה רפואית אלא ניקיון של חוץ השן. אולם, בהיעדר טיפול בעששת, היא חודרת נימה אל תוך השן ואז כבר הנזק הוא בלתי הפיך.

העששת פוגעת ברקמות סביב השן והרקמות הינן עמוקות מאד לכן, טיפולי שורש מבוצעים תחת השן תוך קדיחה לצורך הגעה לרקמות הפגועות. ככל הנראה אתם תדעו אם יש לכם בעיה שדורשת טיפול, זאת משום שהכאב שהיא מביאה איתה הוא רב כך שמרבית האנשים יודעים שעליהם לפנות אל רופא שיניים כדי לטפל בכאב.

 

שיפורים בתחום צילום השן

בשנים האחרונות חברות רבות ממציאות פיתוחים שעוזרים לרופאי השיניים לראות טוב יותר את חלל הפה בעת ביצוע טיפול השורש. למשל, ישנו מכשיר שהומצא במיוחד לטיפולי שורש – המכשיר מצלם את תעלת השורש תוך כדי הטיפול. הצילום מוקרן ישירות על טאבלט עליו יכול להסתכל הרופא המומחה. ככל שהרופא רואה טוב יותר כך הטיפול כמובן קצר יותר ויעיל יותר.

 

חידושים בתחום הלייזר

לאחרונה, קרני הלייזר פרצו לחחינו לצורך טיפול בכאבים. רופאי שיניים שונים משתמשים בקרן לייזר במהלך הטיפול כדי להקל על הכאב של המטופלים שלהם. יש לזכור כי העלות של קרני הלייזר עדיין יקרה ולכן טכנולוגיה זו לא הגיעה לכל הרופאים. אולם, אט אט המחירים נעשים יותר נגישים כך שבעתיד נראה שימוש בקרני הלייזר במרבית המרפאות.

 

שיפורים בעיצוב המרפאה

אם בעבר בכל מרפאת שיניים היו המון כבלים שעוברים הלוך וחזור, היום הודות השכלולים כל מכשיר מתוכנן בצורה שלא תהיה מסורבלת. כך, למטופלים הרבה יותר נעים לשהות במרפאה בזמן הטיפול והמראה של המכשירים נראה הרבה פחות מאיים.

זה אולי נשמע לכם פעוט, אך מחקרים מראים כי פחד עלול להשפיע על הכאב ולכן ככל שרגועים יותר הטיפול יעבור למטופלים בצורה הרבה יותר נעימה וחלקה. לכן, גם השינויים בעיצוב יכולים בהחלט להשפיע על תחושת המטופלים. לסיכום, בעולם רפואת השיניים יש שינויים רבים, המשפיעים לטובה על הליכי טיפול השורש.

רצוי שלפני שתבצעו טיפול שורש תתעדכנו בטיפוליים הקיימים כיום בשוק. בסוף, כדאי לבחור ברופא שחשוב לו להתעדכן כדי להקל על כאבכם מאשר רופא שעושה את הדברים בשיטה הישנה שכבר ידועה כשיטה שאינה המועילה ביותר מבין כל השיטות הקיימות.

טיפול שורש

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

כסף מזויף
פיננסים
3 שיטות לזהות כסף מזויף

לאחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר השטרות המזויפים שנמסרים לבעלי עסקים שונים ברחבי הארץ. תרחיש זה גרם לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי שנוכל להציג

לכתבה »
איך לבחור מכללה ללימודים
לימודים
איך לבחור מכללה ללימודים?

במיוחד בכניסה להייטק – קורס מקצועי יכול להיות מקפצת ענק שתעיף את הקריירה שלכם באוויר. עם זאת, אם לא תבחרו את המכללה הנכונה, אתם עלולים למצוא את

לכתבה »
עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »