הכירו את הטכנולוגיות החדשות בתחום ההדברה

הדברה היא אמנם תחום ותיק, כנראה מהוותיקים ביותר שיש. ממש אפשר לדמיין את האדם הקדמון מנסה לסלק מזיקים או חולדות מהמערה שלו בשלל שיטות משעשעות. אבל כמו כל תחום, ותיק ככל שיהיה, גם תחום ההדברה צועד קדימה יחד עם הטכנולוגיה, ועם השנים החל להציע פתרונות מדהימים ומשוכללים. בואו נעבור רגע יחד על כל החידושים בתחום ההדברה, כי שתוכלו לבחור בחוכמה בדיוק מה שמתאים ונכון לכם.

 

נגד מי או מה אנחנו מדבירים

קודם כל, חשוב לאבחן את סוג המזיק שעל חיינו מעיק. הדברה של עכברים או מכרסמים אחרים שונה משמעותית מהדברה של נמלים, למשל. להלן פירוט של ההדברות ה"פופולריות" והנפוצות ביותר בבתים בישראל: הרחקת יונים, הדברת ג'וקים, הדברת נמלים, הדברת תולעים, לכידת נחשים, הדברת טרמיטים, הדברת עכברים וחולדות, והדברת פרעושים ופשפשים.
מבטיחים לכם שזה לא מפחיד כמו שזה נשמע! ובעיקר – יש פתרונות לכל צרה. אז בין אם אתה מחפשים הדברה באזור המרכז, הדרום או  הדברה בצפון– הפתרונות המתקדמים זמינים וקלים, ולגמרי יקלו על חייכם.

 

ירוק זה הכי

בשנים האחרונות עלתה המודעות המבורכת לנושא הסביבתי והאקולוגי, ואיתה החיפוש אחר פתרונות ידידותיים יותר לסביבה, בכל תחומי החיים. נושא ההדברה, בדומה לטכנולוגיות נוספות, מציע טיפולים "ירוקים" יותר, לשמירה על סביבה כמו גם על מצפון נקי. עם טכניקות של הדברה ירוקה אשר אינה פוגעת בסביבה, ללא כימיקלים מזיקים, וברישיון המשרד לאיכות הסביבה.
אז בבואכם לבחור מדביר – בדקו איתו את האופציה הירוקה, כי חשוב שתהיה.

 

חוזרים לחיים כרגיל, במהירות האור

אם פעם אחרי הדברה בבית היינו צריכים לארוז את חפצינו ולעבור למלון או לספה של הדודה ליומיים – שלושה, ולפעמים אף שבוע, עד שהיה "בטוח" לחזור לביתנו הקבוע – היום הדברים השתנו ללא היכר! הדברה מקצועית וחכמה היא כזו שתאפשר לנו לחזור לבית ולמסלול חיינו תוך פחות משעה, בלי סיכונים מיותרים, בלי חומרים מסוכנים שמסתובבים באוויר, וממש להמשיך את החיים מאיפה שהפסקנו, רק בלי הג'וק, היונה או העכבר שהציקו לנו בהם קודם.

 

תחזוקה מונעת

נכון, אפשר ואפילו חייב לטפל קודם כל בבעיה הנקודתית. אבל אחרי שסיימנו איתה, איך נוודא שהסיטואציה הלא נעימה לא תחזור על עצמה? כדאי לחשוב קדימה, ולהשקיע גם בטיפול מונע. עם תהליכים פשוטים ויחסית מהירים, תוכלו לכסות גם שטחים נרחבים, בבית ומחוצה לו, ולדאוג להרחיק כל מזיק שהציק. הדברה בריסוס, למשל, יעילה יותר לטווח הארוך, וגם מבחינת נקודתית – ריסוס מגיע למקומות ופינות נסתרות שבשיטות אחרות אולי יתפספסו.

 

לסיכום

חשוב לזכור שעם הטכנולוגיות המתקדמות של היום, כמעט לכל בעיה יש פתרון, וגם אם נדמה לכם שנתקלתם במזיק מסתורי שאיכשהו התנחל רק אצלכם בבית, וכלום כבר לא יעזור – אל תאמרו נואש. מבטיחים לכם שיש למי לפנות, ושבתוך זמן קצר תוכלו לשבת חזרה בביתכם, נטולי פחדים ומזיקים.

איש תחזוקה

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

קופת צדקה
כללי
מה החשיבות של קופת צדקה?

קופות הצדקה מוצבות בבתי כנסת, סופרים ובתי אב רבים. קיומן במרחבים שונים הוביל לסקרנות בקרב הציבור שביקש לדעת מה החשיבות של פריט זה? השמועה הגיעה

לכתבה »
אש פחם של תחנת כוח
כללי
איך עובד החשמל בישראל?

מערכת החשמל בישראל היא מערכת מורכבת הכוללת מספר גורמים שעובדים יחד כדי לספק חשמל לבתים ולעסקים ברחבי הארץ. הנה סקירה קצרה של אופן פעולת המערכת.

לכתבה »