אתם מכורים לגאדג'טים ותוספים? הכירו את הרכבים להשכרה של רנטה!

רבים בוחרים לחיות את כל החיים שלהם בעיר ופעמים רבות אופניים חשמליים או קורקינט יספיקו כדי לחיות את חיי היומיום, אבל אי אפשר להעביר את כל השנה בלי טיול בטבע מדי פעם, נסיעה לחופשה בבית מלון או סתם לצאת קצת מהעיר ובמקרה כזה בוחרים להשכיר רכב, אבל על הנוחות אי אפשר להתפשר! הכירו את הרכבים של רנטה, עם כל האבזור שצריך כדי להעביר את הזמן על הכביש באופן האידיאלי.

 

ממרכז הארץ לאן שתבחרו

רנטה מאפשרת השכרת רכב בפתח תקווה לנסיעה, לחופשה או לכל מטרה אחרת. ברנטה תוכלו ליהנות ממגוון רכב של רכבים להשכרה ממרכז הארץ ולנסוע לחופשה ברחבי הארץ. ניתן להשכיר רכבים ממגוון רחב של סוגים, בהתאם לתוואי השטח, לגודל המשפחה ועוד.

ממרכז הארץ לאן שתבחרו

מאובזרים, מטופלים ועוצמתיים

הרכבים של רנטה מגיעים עם אבזור ברמה הגבוהה ביותר, כדי לעשות את הנסיעה שלכם קלה ונוחה. ברכבים תוכלו למצוא GPS מובנה שיאפשר לכם להגיע בקלות ובנוחות לכל מקום וללא הסחות הדעת של המכשיר הנייד.

מעבר לזה, תוכלו למצוא מערכת מוליטימדיה המאפשרת לחבר את המוזיקה שאתם אוהבים, להתחבר לתקליטי הילדים וליהנות משקט במהלך הנסיעה. בנוסף לכל אלו, ברנטה תוכלו ליהנות גם מדיבורית שימושית המאפשר לשוחח במהלך הנסיעה ללא הפרעות וללא מגע במכשיר הסלולרי.

 

רגע לפני בחירה: מה צריך לדעת לפני שבוחרים רכב להשכרה?

  • קודם כל הנוחות

אם אתם משפחה של 5 נפשות, חשוב לבחור רכב שיוכל להפוך לכם את הנסיעה לנוחה ומרווחת, רכבי מיני פחות מתאימים לחופשה משפחתית של 5 נפשות, בעיקר בגלל הצפיפות במושב האחורי וחוסר המקום בתא המטען.

  • לא לשכוח את הבטיחות

בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת ABS הן סופר חשובות כאשר אנחנו משכירים רכב. בטיחות ברכב זה אחד הדברים החשובים ביותר, בעיקר שאנחנו לוקחים אחריות על כל המשפחה. חשוב לוודא כי הרכב השכור מכיל את כל מנגנוני הבטיחות החשובים והמתקדמים.

  • מחיר

מצד אחד חשובה ההתאמה ומצד שני, חשוב מאוד שהרכב יעמוד בתקציב המחיר שהגדרתם. שימו לב לפעמים השקעה קלה יכולה גם לשדרג אתכם באופן משמעותי, לכן ההמלצה היא תמיד לבדוק כמה רמות מחיר כדי להבין האם בהגדלה קלה של התקציב תוכלו ליהנות מרכב עוצמתי יותר, מרווח יותר ומתקדם יותר מבחינה טכנולוגית.

רגע לפני בחירה מה צריך לדעת לפני שבוחרים רכב להשכרה

לסיכום

ברנטה תוכלו למצוא מגוון רחב של רכבים להשכרה בפתח תקווה, במגוון גדלים, מחירים ואפשרויות שדרוג. במאמר דיברנו על הצורך הרחב בהשכרת רכבים, בעיקר עבור אלה שמנהלים את רוב חייהם בעיר ולא נוסעים כמעט ברכב. בנוסף לכך, ציינו את הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת רכב להשכרה ואת הדברים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים איזה רכב להשכיר ועם איזה רכב לנסוע לחופשה הבאה שלכם.

אתם מכורים לגאדג'טים ותוספים הכירו את הרכבים להשכרה של רנטה!

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו